Hoewel het een leuk idee is, kan ik mij niet voorstellen dat er veel van afgezet worden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Printable View
Hoewel het een leuk idee is, kan ik mij niet voorstellen dat er veel van afgezet worden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert
kan het me ook niet voorstellen. Speeddemon stond er versteld van dat er geen chorus in een CM Quattro zit. Nu ben ik absoluut geen chorusliefhebber, dus wat mij betreft komt het goed uit, maar ik denk dat de quattro aantrekkelijker wordt voor meer mensen als er dus inderdaad een chorus inzit ipv een tremelo. (heb je compressie, 2 drives, chorus en analoge delay... lekker middle of the road ;) ) vreemde gedachtengang bij CM, maar ja, als er dus een chorus in zat had ik hem zeer zeker niet gekocht. mijn mazzel dan maar.
Ik vind het een leuke bak van CM maar voor mij had die compresor er wel uitgemogen en een chorus voor in de plaats gemogen.Compresor gebruik ik never nooit.Chorus daarin tegen wel en tremelo ook.Ik wou ook eerst die CM halen maar om deze reden heb ik hem dus laten staan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supahfuzz
Jullie posts bevestigen wat ik denk; slechts een aantal mensen zullen tevreden zijn met datgene dat erin zit. En als je die delay niet gebruikt, of die compressor, denk je wel twee keer na voordat je zoiets koopt.
Ik zei ook niet dat ik het een goed idee vond :D Maar wel opvallend.
Ik zou ijvoorbeeld liever een phaser i.p.v. tremolo etc. etc. Een modulair idee, dat je bijvoorbeeld een soort bodemplaat voor drie of vijf effecten zou kunnen kopen en dan losse modules, dat zou misschien nog wel geinig zijn. Maar ja, dan is het enige voordeel t.o.v. losse pedalen dat het handzamer/sneller op te zetten is.
Anyway, voor de Workstation moet je effe zoeken op het Effects forum van Harmony Central. Meerdere topics over geweest. Gerard van Gvees heeft er één (pre-productie) en het is echt een prachtig ding om te zien. Superslick.
Hierbij wat foto's van het Workstation van R Keeley:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
http://www.gvees.com/afbeeldingen_pe...y%20TW_002.jpg
http://www.gvees.com/afbeeldingen_pe...y%20TW_001.jpg
http://www.gvees.com/afbeeldingen_pe...y%20TW_003.jpg
kwijlll.................................... :o
handig dat er ook loops inzitten!
Ziet er prachtig uit, ben benieuwd hoe het klinkt, zijn er clips te horen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gvink
Wauwie ziet er geil uit!!! :o
Alleen,waarom nou weer z'n verrekte compresor erbij??!!Ik wil een chorus ofzo erop hebben.. ik gebruik nooit een compresor :D Wel gehad,en kon het niet gebruiken gewoon.
Als deze eenmaal volop in produktie is komt er een volgende (sshhhssshhhtt) met iig een chorus/vibe achtig iets erop... (en waarsch een delay en nog een (auto-)filter)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Clips zijn er (nog) niet, maar we zitten hier middenin de (ver)bouw(ing) van een studio(otje) en dan komen de clips eraan.. dus nog een paar weekjes geduld.. :D
ps: in het echt istie nog mooooier... ;)
De loops zijn in feite gewoon de uitgangen van ieder pedaal.. Je kan dus de volgorde veranderen, of er zelfs nog iets anders tussenhangen...
Oh ja, Op de laatste meeting had Mitch deze 'te leen'.. er is ergens in een filmpje van die meeting een stukje waarop iemand goed 'loos' gaat op de Workstation