Mooi prijssie toch?
Printable View
Mooi prijssie toch?
te mooi eerder?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Tjah, het is idd niet de hoofdprijs voor dat ding, maar dat zou ik er ook nooit voor betalen.
Inderdaad. Eerst de auto APK, dan es kijken wat we kunnen missen:p.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Een seventies tele met een flame top... bijzonder.
Afgezien van de pickups, pickguard, brug, topkam, body met klankamers en neck lijkt ie me geheel origineel verder..
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=87179
Haha wat een grapjurk!
Wat denken jullie ?
http://link.marktplaats.nl/142891856
echt 1974 zou pak m beet 4x zoveel moeten kosten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
dat ding is hier al een paar keer besproken ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bumbasje
Hey, das dienen van het caféverhaal...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bumbasje
Duidelijk een valsje!
(Bieding van BassBlom is werkelijk subliem)
:D ja, soms heb je ineens goesting niewaar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
hmm, eerder vandaag stond erbij dat ie niet echt is, dat heeft ie weer weggehaald, de rat :sneaky:
Dat hoerige glitter, dat staat je vast goed Bass.
Dat bod van je zie ik niet getopped worden. Gefeliciteerd!
Jammer dat het weer een jaar duurt voor het weer kerstmis is...
wat hier van te denken: http://link.marktplaats.nl/142898886
Heeft deze loaded slagplaat bij mij gekocht, spul komt van een el-cheapo Rockson (complete gitaar kost nieuw nog geen 75,- euro). Hij bied het spul aan als 70ies stratocaster elementen.
Body had ie er al eerder op staan en is totaal verneukt.(groot gat in gehakt voor een humbucker).
jaaa, dat is onze man in Arnhem.
Zijn levensdoel is zoveel mogelijk gitaren te verkloten in dit leven, learning the relic thing the hard way.
Dat lukt hem aardig geloof ik.
je bent overboden bass!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
ik heb nl wel 1 euro meer dan jij er voor over :serieusf:
paolo koopt inderdaad met enige regelmaat stratjes en onderdelen op via marktplaats en reliced ze dan. Heb er al menig maal mee gehandeld.
Is wel een aardig gast, tenminste zover ik er mee gehandeld heb.
+1. Hij koopt massaal (oude Japanse) gitaren op en sloopt ze meteen uit elkaar, gaat er even met een Aldi-dremel te lijf en verkoopt ze dan als vintage, 'ooit netjes voorzien van een Fender-logo". Ooit is te beschouwen als 'afgelopen week'.Citaat:
voor iemand als mij die nog wel eens wat strat onderdelen over heeft die je aan de straatstenen niet kwijt raakt, is dit de oplossing. het relic is meestal idd net te
Hij slaat er inderdaad in door, dat reliccen, je zou toch zeggen dat ie genoeg oefenmateriaal gehad heeft, Heb zeker al 25 vern%#kte bodies en 25 vern&%kte halzen van hem gezien op MP.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
Kijk, dat ie de boel verneukt met z´n schuurbandmachine, moet ie zelf weten. Waar het mij om gaat, is dat ie in z´n adv. zet dat het 70ies strat elementen zijn, terwijl ze gewoon van een budget gitaartje (Rockson) afkomen. De electronica is nog minder dan dat van de goedkoopste Squier, bied dat dan niet aan als fantastisch klinkend, (en zeker niet voor die prijs)
@ Saf, 't zal best een aardige gast zijn, heeft ook netjes en snel betaald, maar dit noem ik toch echt de boel "tillen"
Heeft van mij ooit een Japanse Squier Strat gekocht waarvan diverse onderdelen een week later op marktplaats stonden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
Neck heeft ie toen op een andere body geschroefd en stond weer wat later als relic te koop...
Volgens mij verdient onze "P" uit Arnhem een eigen topic.
Ik zie al een jaar lang zijn advertenties van mishandelde bodies en halzen die er na twee dagen worden afgehaald en dan weer terugkomen in andere combinaties die er dan weer naar twee dagen... enz enz.
Dit stijgt boven GAS uit, een nieuw fenomeen: De superGASSER.
Een diepe buiging en erelid van dit forum maken lijkt me op zijn plaats.
Hear hear. De mooiste Ibanezzen, Morrissen, Kasuga's, Cimars, Vantages, Aria Pro 2's enz enz worden door bovengenoemd kandidaat-erelid in luttele minuten gedemonteerd, in een vat met zwavelzuur gedonderd, vervolgens enige uren gebarbequed tot er een mooie verkoolde toplaag is ontstaan, daarna met liefde bedremeld en bebeiteld, en ten slotte een week lang in een tank met urine en sigarettenas bewaard. Dan is het enkel nog een kwestie van even een later maar zeer netjes aangebracht Fender-logo op de kop plakken en de onderdelen onderling uitwisselen zodat er een advertentie van iedere mogelijke combinatie van halzen/bodies/elementen/slagplaten op marktplaats komt te staan. Hulde voor zoveel inzet!Citaat:
En ondertussen vragen hele volksstammen zich af waar toch al die mooie vroege Japanse F en G-kopieën zijn gebleven...
onderdelen aanbieden voor wat ze neit zijn, vind ik inderdaad niet oke. En zijn relic medotes tsja. appart
Ik moest toch wel erg hard lachen toen ik de trussrod-cover van deze Les Paul zag:
http://link.marktplaats.nl/141857032
maar is hij daardoor nep? Er is zo te zien wel meer aan versleuteld, zoals die switch tussen de pots en de pickups. Hij is, als hij al echt is, zowieso niet meer origineel...
Maar ik ben geen expert, dus iemand?
Ja, d'r is wat aan geklust maar tis een LP uit 74. Die trusrod-cover andersom... funny indeed.
Nee, ik had ook niet de indruk dat ie nep is, ik vond de trussrod alleen erg komisch.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pimmedoris
http://link.marktplaats.nl/143487392
Lijkt mij behoorlijk nep
Volgens mij is het gewoon een goedkope strat met een fender decal
tis een echte, deze serie (squier series fender) was de goedkoopste die er in het MM assortiment zat (en hij is dan ook behoorlijk overpriced)
Niks aan de hand lijkt mij.
Jep, tis idd een echte fender.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Weet jij trouwens meer over die squier series fenders? Ik heb een japanse, uit '92, maar dan wel met een fender spaghettilogo als op de andere fenders, niet het zwarte logo als op die van de ad.
die uit 92 MIJ zijn behoorlijk zeldzaam en nogal duur in de 2ehands, ze zijn gelijk aan de "normale" MIJ maar omdat ze nogal kort gemaakt zijn met een dergelijk logo zijn ze nogal uniek (er is btw ook een MM variant met spaghetti logo die weer niet zo zeldzaam zijn)
Gaaf! wist ik niet, ik heb hem blind op laten sturen (enige gitaar waar ik dat ooit mee gedaan heb, en dacht ook eigenlijk dat het een gewone fender was) en voor 300e incl koffer gekocht. :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
geen twijfel meer
koop hem snel, anders gaat hij in die open haard :seriousf:
http://link.marktplaats.nl/144311201
Link werkt niet? Oja nu wel! Ghehehe.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
geen idee waar ik dit moest posten, daarom maar even hier:
Klikk
de verkoper vraagt een hogere prijs dan dat ze tegenwoordig nieuw vragen, maar is dat nou terecht of niet? ik heb zelf helemaal geen verstand van epi's dus ik denk, ik vraag het eem :hippie:
bwa... ergens heeft hij wel gelijk hoor... Die oude sheratons zijn echt ubergoed, maar of er iemand gaat intuinen?
En nieuw kost een sheraton 699€ (volgens M+V-antwerpen), dus ik denk dat die prijs (incl koffer) wel mooi is hoor
Ja, dat zo zo maar eens kunnen. Of de koreaanse versie echt beter is weet ik niet maar ik zou zelf eerder mijn geld op de Peerles zetten dan een chinees.
Ik heb een tijdje geleden mijn engelse AC15 verkocht die echt anders is dan de chinese en dan krijg je datzelfde fenomeen.
De engelse was nieuw 1200, de chinees de helft.