update!! we hebben de 70 bereikt ! het is nu aftellen !
Printable View
update!! we hebben de 70 bereikt ! het is nu aftellen !
Als je 79 van de 80 loten koopt is de kans ongeveer 99% dat hij op het missende lot valt.(wet van murphy)
Doe mij maar nummer 71 dan, ik vind dit een superstunt! Helemaal top!
ok ik zet je erbij, mail even voor het vinkje ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door California Jam
Ok, heb ik ook gedaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door California Jam
en behandeld , je vinkje zal gauw verschijnen.
nog 9 !
Nu weet ik weer 1 dat is vandaag echt gaar ben en dat het maandag is en 2 dat ik toch een duidelijke alpha ben en echt dom ben wat wiskunde betreft. :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Jonge, Glaas, hoe krijg je et voor elkaar :)
tjah als iemand anders op dit idee was gekomen had ik ook meegespeeld..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
Tja, je hebt 50% kans. Je wint wél of je wint niet!
het kan vriezen en het kan dooien.. vaak is het het laatste we hebben al een aantal jaar niet meer kunnen schaatsen.. moraal??? je kan winnen of verliezen ga uit van het laatste is de klap minder...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NielsW
IK heb echt voor jou dat we de 80 halen want dan kan dit feest doorgaan :rockon:
Ik kan ook ff een kijkje nemen, ik woon toch in de buurt.
Glaas je bent bij mij nogsteeds et finkje vergeten he ;) had je vorige week al een keer gemaild!
en je doet niet eens mee ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum
hallo kroegkamaraad ! ik doe mee ! ik kan natuurlijk deze gitaar niet mislopen !
ok maat, ik zal je erbij zetten en vergeet niet te mailen..
Ok, zet mij er nog maar een keer bij...;)
bij deze !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
btw dit soort uitspraken nadat je gemaild hebt bevestig je ook gelijk je deelname..
dus je hebt gelijk een rood vinkje
de laatste 7 !!!
74 - ...
75 - ...
76 - ...
77 - ...
78 - ...
79 - ...
80 - ...
wie o wie ?
jezus christus, dit is géén wiskunde, dit is rekenen, basisschool style.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
hij zegt het toch, het is maandag ... lijkt me duidelijk hahah
zet mij er maar een 2e keer bij, die gitaar is echt mooi :) mag ik mezelf op het lijstje erbij zetten of moet ik weer mailen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
zoals ik al eerder zei, ik zet je erbij en als je al gemaild had dan is dit gelijk een bevestiging voor je 2e inschrijving..
ik zet je er dus bij en gelijk met een vinkje
nog 6 !
75 - ...
76 - ...
77 - ...
78 - ...
79 - ...
80 - ...
zo gaat evengoed wel snel ondanks de sceptische berichten..
zet mij ook maar op de lijst, zo mailtje versturen
75. sinneD
76.
77.
78.
79.
80.
oeeeee spannend bij 80!!!
En in het begin maar roepen dat het nooit zou lukken, wat ik ook nog steeds niet snap is mensen die 'haten' op glaas van ja je vangt er wel 800 euro voor, dat istie echt NOOOIT waard
PIELEMUISJES hij is per persoon 10 euro waard, die gitaar is dus 10 euro waard voor mij en geen 800. Dat er nog 79 anderen er ook zo over denken is een voordeel voor glaas.
Ik vind het een leuk idee, een leuk gitaartje en ook al is het brandhout (waar ik overigens niet van uit ga) als het maar gezellig is toch. Anders had ik die 10 euro toch op gemaakt aan fast food :D Is dit een stuk gezonder, of ik m nou win of niet als iemand anders er gelukkig mee is vind ik het tof dat ik toch stiekem ook een beetje eigenaar ben van die gitaar heb toch een aandeel erin:P
(idee als de winnaar m verkoopt wil ik wel 1/80ste van de winst heh! of werkt dat niet zo? Ik ben creatief dus exacte vakken liggen me niet zo heheheh :hippie: )
voor 12 uur de 80 ? ^^
zet mij er ook nog maar een keer bij!
Wat een gelul over glaas. Het is een super leuke initiatief en brengt (bijna) hetzelfde op voor glaas als hij 'm persoonlijk zou verkopen. Ik zie het probleem niet. Plus hij gaat iemand heel heel blij maken voor een luttele 10 euro =)
de gitaar is aan onderdelen alleen al 1350 waard ... en geloof me, het is echt GEEN slechte gitaar ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pupanus1
ik heb btw besloten dat ik de eerste loting niet als winnaar ga kiezen, de eerste loting mag op het podium komen en zijn plectrum terug doen in de pot en die schud ik en dan mag die deelnemer er 1tje uit pakken en dat zal de winaar zijn !!!
kan het nog eerlijker ?
of 1 van jullie opend een poll (het is tenslotte over 5 kwartier dinsdag) om iemand extern aan te wijzen die niet meespeeld maar wel actief is op dit forum om de loting te doen..
ik wil dit zo eerlijk mogelijk doen .. mischien een mod die wil loten? of andere vrijwilligers ?
wie neemt het innitiatief ?
ja, goed plan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
niet te lang over nadenken, doen.
ik wacht de ideeen af
ik vind dat een perfect idee
zo weet iedereen dat hij/zij de kans had hem te krijgen.
en heeft iedereen de kans een ander blij te maken http://www.internut.nl/phpBB2/images...s/smiley14.gif
en het is tevens het ultime bewijs dat het GEEN doorgestoken kaart is ..
maar toch wil ik meer suggesties.
Maar krijg je geen scene als degene die de eerste loterij wint ook toevalligerwijze de tweede loterij wint?
hahaa ja dan matten met zn 80en :D
als degene die de 1e wint ok de 2e wint dan moet dat echt geluk zijn,
er zijn vast mensen die nu die kansberekening gaan berekenen..
maar vooralsnog zal die 2e trekking cruciaal zijn.. en voledig betrouwbaar .
en ik mis er nogsteeds 4