Dat live geluid kan idd echt wel beter. Das echt veel te droog. Ik vond het geluid op Live Binge and purge echt wel goed!
Printable View
Dat live geluid kan idd echt wel beter. Das echt veel te droog. Ik vond het geluid op Live Binge and purge echt wel goed!
zie purify..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage Inc.
Kirk zit al sinds begin jaren 90 aan de implants, kennelijk heeft ie het nu te druk met snoeiharde metal!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakie1945
Laatste foto's van metclub: it's singing time!
Huh... Het is vrij onlogisch dat je zang en gitaar tegelijk opneemt. Vreemd...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Wie zegt dat ze hier de plaat opnemen Luukje, ze kunnen ook gewoon weer een paar uit de oude doos aan het spelen zijn, of iets coveren... lijkt me niet dat ze dag in dag uit met enkel opnemen bezig zijn :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Misschien kan ie alleen zingen met een gitaar in zijn handen... :cooler:
Misschien is zijn gitaar helemaal niet ingeplugd omdat ie de live "feel" wil hebben.
Ofwel neemt ie zang en gitaar wel tegelijk op, ook een optie ? ;)
bob rock heeft het geintroduceerd (Gitaar in je handen om je "veiliger" te voelen) bij james en het beviel... dus waarom niet?
vind het sowiezo vreemd dat ze geen zangbooth hebben met een dikke buizenmicro... maarjah, op st. anger hebben ze deze micro ook gebruikt en de micro zelf klinkt ok!
weet iemand wat voor dit is?
Ik vind al die foto zever een beetje weg hebben van een dikke boyband. Significant verschil is dat het hier niet alleen om gillende meiden gaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
volgens mij een Shure SM7
Het blijft toch leuker om foto's te hebben dan niets :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Dat is wel waar.
no way.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Een shure sm57/58 is veel dunner/staafvormiger.
En verder vind ik het gelul over die fot's ook een beetje groupie achtig lijken.
Beetje drukmaken om iets waar je verder niks van weet.
foto's zijn leuk, maar hele verhalen bedneken aan de hand van 2 foto's is een beetje te ver he...
AART jij bent nog eens een echte kerel, dik metalrestecpa voor jou.
Aart = snappen.
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/a/...E9jBBMWg==.jpg
Hij zei SM7, niet SM57.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Het is namelijk wel degelijk een SM7.
Week of January 28th :
http://i76.photobucket.com/albums/j4...2808_pic02.jpg
http://i76.photobucket.com/albums/j4...2808_pic01.jpg
SCHIET NOU EENS OP !!!!!!!
Vreemd.. Dan heb je toch allemaal gepingel op je zangtrack..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Btw: Die witte explorer die die daar in z'n handen heeft is echt heel vet!! Zeker die graphics.
James komt in mijn ogen toch vaak over als een dikke nek, hij vindt zichzelf echt veel te cool geworden lijkt het.
Dat is er niet zo heel moeilijk uit te filteren. Maar ik denk dat hij de gitaar alleen vasthoudt voor de feel en er niet op speelt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Nou ja.. Toch lijkt het me niet relaxed.Citaat:
Vind het er gaaf uitzien met die gitaar in zijn handen :)
Klopt!.................Citaat:
my bad.Citaat:
@ Caliban en Iceman: :???:
Citaat:
Spellingsgestapo meldt zich.
Han
jij kan mij vastwel uitleggen waarom de sm-7 wordt gebruikt en niet een "standaard" condensator?
Shame on me !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
De SM7 heeft hetzelfde kapsel als de SM57, maar een andere behuizing en de Amerikanen zijn gek met dat ding, dat ook veel wordt gebruikt voor voice over. Ik heb hem zelf niet en ik ben ook geen Shure liefhebber.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Het is wel zo dat een condensator dan wel een rechtere response kan leveren en snelle pieken beter volgt, maar dat betekent niet automatisch een beter geluid. Voor een instrument als trompet kan een goede condensator als de Neumann of de AKG C414 wel goed werken, maar met de dynamische Sennheiser MD441 heb je gegarandeerd een blijere trompettist en met een ribbon word je helemaal gelukkig, terwijl ribbons een beperkte frequentieresponse hebben.
De SM7 schijnt het ook goed te doen op hoorns.
in de radiostudio op m'n school hebben ze ook 2 sm7tjes en ik heb zelfs freaks gehoord die het gebruiken voor bassdrum...
maar ik heb nu gas naar die micro :) heb veel reviews zitten lezen erover
Michael Jackson heeft ook veel ingezongen met de SM7.
hmmm
probeer je me nu te demotiveren?
Michael Jackson heeft met 104 miljoen stuks de best verkochte plaat ooit. Zijn opnamen die door Quincy Jones werden geproduceerd en door Bruce Swedien werden opgenomen behoren tot de best klinkende ooit. De SM7 is daar een onderdeel van, is dat een demotivatie?
Ik denk dat de SM7 een erg goede microfoon is, ik heb hem alleen niet en ook niet nodig, ik heb er al meer dan 50.
tjah
da's waar :P maar je zei het op zo'n manier dat ik dacht dat je het niets vond ;)
Ik vind mj's werk ook wel kick, maar niet mijn favoriet qua productie, maar dat is ook kwestie van smaak
pffff, ik zou graag es langs willen komen in je studio, volgens mij zou ik spontaan klaarkomen als ik daar rond zou lopen!
Geef je toevallig ook workshops?
Kom maar kijken hoor.
aan het kruisjes systeem te zien gaat het nog lang duren
2020: the metallica comeback: the long awaited ninth studio album! OUT NOW!
Free for download, but gifts for weelchairs are welcome!