Koel man!!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
Printable View
Koel man!!!!!Citaat:
zeer mooi lijstje heb jij daar zeg :oooh:Citaat:
James LaBrie (Dream Theater)
Micheal Romeo (Symphony X)
Axel Rudi Pell
Mike Terrana (Masterplan)
Kasper Damgaard (Cornerstone)
Dougie White (Rainbow)
Jerry Stevenson (B-sharp)
Frans Bauer
Simone Kleinsma
Edsilia weet-ik-et
Jamai
Danny de Munk
Esmee Denters
Chantal Janzen
De Vliegende Panters
Kabouter Plop (Ja serieus..)
Di-rect
Joost Vergoossen
En nog veel meer waar ik zo niet op kom...
Nu ben ik jaloers! Zag hij er btw ziek uit? Want hij is niet naar de signeersessie gekomen om ombekende redenen :sneaky: Ik daar maar een uur staan wachten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi
Ben wel Brian May tegen gekomen in London enkele jaren terug. Fijne kerel, lelijk kapsel. (ja, nog steeds dat poedelkapsel :D)
Hemelvaartsdag 2008
Eelco Gelling in Goirle.
Ja, Handje gegeven
Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat velen hier, een artiest backstage zien, ook onder ontmoeten verstaan.
Dat idee heb ik ook...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Wat verstaan jullie onder ontmoet dan? Avondje doorzakken?
Nee op z'n minst een praatje gemaakt. (Of les van gehad/hebben :satisfie:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Of geneukt, telt dat ook?
Vertel meer!! Yolanthe? Chantal Janzen!! Die is moooooi in alles is liefde. Hoewel mn favo toch wel Carice van Houten is..Citaat:
Nee, het was KT Tunstall.
Ja in je dromen, ventje. Da's mijn scharrel.Citaat:
backstage geweest ooit eens bij shane McGowan and the popes, die dag ook de hele middag op het teras gezeten met de bassist e ndrummer van die band. Afgelopen december backstage geweest bij de pogues in belfast maar daar waren ze niet meer allemaal. Wel jem finer en terry woods.
Ooit eens een hand gekregen van enkele leden van de dubliners zaten toen in het zelfde vlieftuig als mijn vrouw en ik van dublin naar amsterdam.
Met de Levellers backstage wel eens ee nbiertje gedronken op ee nfestival waar wel zelf ook speelde. Morgen ook weer een festival (parkfeest oosterhout) daar spele nwij 's middags en hun 's avonds.
Met de mahones menig avondje gaan stappen in appeldoorn vroegah en laterna nog zeer regelmatige mee gepilst fantastische vent die Finnie.
Verder met vee liets minder bekende ierse folkband biertjes weg getikt. oa fiddlers green
Misschien dat we op festivals waar we zelf gestaan hebben ook nog we lmeer voor andere bekende mensen hebben ontmopet maar die ken ik dan weer niet. Luister zelf bijna nooit radio dus van mainstream pop bands etc krijg ik nooit zoveel mee.
Heb eigenlijk ook niets met verafgoding van groepen die i kleuk vind, zoek het eigenlijk ook nooit op om zo'n mensen tegen te komen of ermee te gaan praten. Meestal gebeurd het gewoon. Bij de popes vroeg de bassist op het terras of i keen peuk voor hem had en of hun niet bij ons erbij mochte nkomen zitten was erg gezellig daarom vroeg hij of nog back stag ewilde naar de show, konden we nog wat biertjes pakken. Bij de pogues kwam ik de tourmanager ofzo tege nop de wc en we raakte aan de praat, hij vond het leuk dat we vanuit nederland naar en dublin en belfast gingen om te pogues te zien heeft toen geregeld dat we backstage konden.
De Dubliners ? Da's ongelooflijk cool, ik heb ze 2 keer live gezien. Barney blijft verrassen ;)
Idd dat die gat toch nog steeds erbij is, ziet er uit of hij elk moment door midden breekt en dan toch zo super goed banjo kunnen spelen. Respect. Ik vind het de gaafste folkband die ik ken.
Ik heb ooit es Flip Kowlier (o.a. van 't Hof van Commerce) ontmoet. Misschien bij de Nederlanders hier niet zo bekend, maar in België wel. Heb er ook even mee gepraat, leuke vent ;)
Flip Kowlier zou in Nederland toch redelijk zijndenk ik..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m@rijn
ja hoor! :dance:
Zelf veel te verlegen om op andere gitaristen af te stappen. Terwijl ik heel goed weet dat musici het meestal wel wardeeren om persoonlijk te horen hoe je hun optreden vind.
Wat me veel leuker lijkt om muziek met ze te maken of masterclass krijgen.
Na een onaangename ontmoeting met een lokale gitaarvirtuoos ben ik ook daarvan genezen, en kom ik mijn 'zolderkemertje' niet meer af.
Ik heb genoeg aan de verhalen van een maatje die als producer bij mojo heeft gewerkt.
Zelf heb ik meerdere malen met de gitaristen van Annihilation gesproken, hele chille mensen zijn dat!
En ik heb Trivium gesproken vorig jaar mei toen ze in tilburg waren. Ben na afloop van het concert achter de 013 over het hek geklommen zodat ik nog een foto kon krijgen van mij en Matt, dat was geweldig!!
Helaas dat me telefoon (waar de foto's opstonden) even later gejat is >.>
edit: typfouten...
Gast, dat is toch ook niet nodig?!?!!?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beruk
Ik herken het wel, soms zie je een 6-jarig gozertje op youtube, die alles van SRV en Jimi kan spelen en dan denk ik 'ik kap ermee'. Maar als ik mijn gitaartje dan weer pak, dan heb ik weer zoveel lol ermee. En iedereen heeft zijn sterke punten! En het is zeker super om met anderen iets samen te doen.
pintje gedronken met de mannen 'young blood brass band' .. mannen van amerika.. was best fijn..
vroeger praatje gemaakt met johnny logan.. super kerel..
Kunnen de mods de topictitel niet verbeteren trouwens? Hoeveel maanden moet er "muziekanten" staan... :sneaky:
Al vier jaar :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Ik heb ook zeer veel lol op mn 'zolderkamertje'!Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie
steve vai rocks :D
U vraagt, wij draaien ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Olga, van the toy dolls.
Diverse keren. (Heeft ze handtekening op me buik gezet, en ik die de volgende dag getatoeëerd)
Verder begin jaren negentig een kroeg gehad in heerlen centrum, daar had ik vaak zonder het te weten, een heleboel pinkpop bands binnen.
Wat ik nog weet.
Therapy
Hebben de hele avond zitten zuipen, toen heb ik ze om 2 uur naar een nachtclub gestuurd waar ze tot 5 uur hebben zitten zuipen, de volgende ochtend zag ik de zelfde gasten op tv. (Terwijl ik dacht dat het een bandje was, dat naar pinkpop kwam kijken;-)
Levellers
(hebben met mij zitten jammen en achteraf nog een gesigneerde cd gestuurd, bedankt skinny)
Vio Dio
(hebben met mij zitten jammen en cd van gekregen)
Van dik hout
(had ik kunnen missen als kiespijn, maar oke)
Body count
op doorreis van werchter naar polen, zonder ice t, die ging met de vlieger,
hebben nog de later verboden versie van copkiller getekend en achter gelaten ;-)
Section 5
eerste en enige optreden in Nederland ooit, in mijn kroeg ;-)
wibi soeria…(hoe schrijf je dat).
Thijs van leer (relaxte gast)
Paul gilbert (super gozer)
Jansebaggen (zaten in het publiek terwijl wij ‘’solliciteren’’ stonden te spelen)
The dublinners;
Voor wie ze niet ken, ze hebben een nummer dat heet, ‘’7 drunken nights’’
Toen ik hun vertelde dat ik liedje enigszins heb nageleeft,
maar dat het me 14 dagen koste, om weer thuis te komen,
kwamen ze niet meer bij van het lachen ;-)
En voor de etterbak bij volumia ging drummen, was Robin mijn drummer.
Maar goed, wat ie bij volumia verdiende, kon ik hem niet betalen,
dus het zij hem vergeven ;-) verder is het een super gast
(voor de rest van de mensen, sorry als ik je vergeten ben ;)
De zanger van de 3 j's kwam wel eens bij de buren. Jan Smit kwam wel eens bij de andere buren. Nick, van Simon, kom je wel eens tegen op de buurt. Jan Akkerman, woont op het zelfde rijtje als nick van simon, zie je ook wel eens langskomen. Carola van de BZN kom je ook wel eens tegen in de supermarkt enzo. Wonen allemaal binnen een straal van 200 meter van huis af.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL
JEUH..... :S
Ik heb,
Snowy White ontmoet,
Met Aynsley Lister gespeeld,
Met Harry Sacksioni gespeeld,
Popa Chubby ontmoet,
Ian Parker ontmoet,
Ian Siegal ontmoet,
Johnny Meastro ontmoet,
En Joe Bonamassa.
Dat was het :nervous:
Eric Sardinas??? dude, waar heb je hem gezien??? hij is mijn grootste held!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie
Echt RESPECT.
De leden van Crass en UK Subs (we zaten in hun voorprogramma)
Herman Brood (woonde bij mij om de hoek)
Rutger Hauer; Ja ik weet het, geen muzikant maar het was toch leuk om een praatje met hem te hebben in de kroeg. Topgozer trouwens.
Ramses Shaffy, tegen het lijf gelopen in de toilet van een folk club en hij adviseerde mij om niet zo te worden zoals hij... (hij was nogal dronken)
Trockener Kecks (we zaten een paar keer in hetzelfde programma)
Wat betreft muzikale helden heb ik de volgende heren de hand mogen schudden. (behalve Steve Howe, die excuseerde zich. "I'm sorry, I don't shake hands. They break too easily" :D)
Jon Anderson (zanger Yes)
Steve Howe (gitarist Yes). Mocht een radio-interview doen. Ik kreeg officieel 5 minuten. Meneer maakte er een half uur van :D
Abe Laboriel Jr. (drummer van Paul McCartney). Kwam 'm tegen op Bospop, toen 'ie tourde met Sting. Super aardige dude!
Roy Estrada, Don Preston en Napoleon Murphy Brock. Alledrie ex-leden van de Frank Zappa band. Roy en Don heb ik 2 keer ontmoet. Napoleon een stuk of 8 keer, aangezien hij jaarlijks naar Europa komt :D
Terry Bozzio Ontmoet na een drumclinic. Heel relaxte peer!
Ik vergeet iemand denk ik.. Maar dat merk ik nog wel.
Mijn moeder heeft blijkbaar op de weg naar haar werk Herman Brood stoned in een tram/trein/bus zien zitten, meer weet ik niet. :dontgeti:
Sjongejonge Bonamassa, Shaffy, Sacksioni goed zeg!!!!!
Bij mij bleef het beperkt tot Jos Zoomer de drummer van VandenBerg. Maar ik heb wel gezegd dat ik de 1e twee LP's van VandenBerg veeeeel beter vind dan tig van WhiteSnake Hahahahahahaha
:)Enrico
Ik heb vroeger toen ik een jochie van 12 was handjes geschud met
Carl Perkins, gitarist van de Elvis band..
Gebeurde op één van die vele Elvis meeting's, op zo'n dag was hij
aanwezig en kwam hij een korte performance geven.
Leuk voor toen :cooler:
Is er nog zo een oude lul op het forum die zo gelukkig is geweest om Hendrix op Woodstock mee te maken?