Zeker wel een koopje!
Printable View
marktplaats Advertentie: 403105353
crate powerblock
niet van mij, ik heb hem ook en doe hem NOOIT meer weg, de perfecte backup voor je gigsetup. heeft mij al meerdere malen uit vervelende situaties gehaald, erg gave gitaarversterker maar ook als pa, bas, monitor of weet ik wat.. alles
wel beetje prijzig maar ik zie hem amper staan.
Ik vroeg me af of dit nu een echte Fender is? Verkoper zegt van wel maar ik heb nog nooit gehoord van een 'Custom Shop' Bassman... wat zou zoiets waard zijn?
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=135101
Wist niet waar ik hem moest plaatsen, maar:
http://www.rockpalace.com/download/dumplijst.pdf
Zit wel wat leuks tussen. Die Randall Tube pre-amp modules zijn volgens mij echt goedkoop! En die Digidelay / Bad Monkey is geen verkeerde prijs.
Alleen aankomende vrijdag,zaterdag en zondag geldig.
wow 39 euro voor die line 6 pedalen. Die waren toch echt zo rond de 100 euro geloof ik, toen ze pas op de markt kwamen.
Line 6 heeft prima pedalen hoor. Het wireless pedaal-systeem is erg goed en de modulatie effecten ook. De delay staat al een hele tijd op mijn pedalboard en die klinkt echt geweldig. De distortions was ik niet van onder de indruk: die heb ik ook liever analoog.
Nou, daar staan hele leuke spullen tussen zeg! Wil je nog een leuke back-up gitaar, dan zit er tussen die Washburns vast wel iets tofs!
In principe waar, met al het digitaal spul. Zodra er nieuwe versies uit zijn zakken de oude versies heel flink in waarde. De bodem wordt echter ergens wel bereikt en veel verder dan 39 euro zullen die tonecore pedalen die eerst echt veel duurder waren niet zakken imo.
het is trouwens maar een winkel die deze dump prijzen hanteerd.
Dat was inderdaad een erg goedkope aanbieding!
Voor als het echt hard moet, een Coliseum Mark III
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=135599
Verdomme, net wanneer ik geen geld heb!
Guitarking boekel heeft opruiming, nieuwe stilleto van mesabvoor 1299... En zo nog een aantal goeie deals...
Als het een mark III coliseum is wel ja:P
Ik zie net dat het de zelfde versterker is die al een hele tijd op MP staat als een normale mark III zonder enige opties. Beetje vreemd
What`s the deal met die Splawn Nitro die al een week op marktplaats staat ?
Ik dacht,die gaat binnen een paar dagen verkocht zijn.
Dat zijn toch van die moeilijk aan te komen quasi boutique versterkers?
Misschien loopt de verkoop niet zo hard omdat veel mensen hem niet kennen....
Het lijken mij wel gave dingen ja. Maar ik denk dat dat het probleem is, dat er moeilijk aan te komen is. Ze zijn dus niet heel bekend en bijna niemand heeft er nog een gespeeld.
Ik zat wel te twijfelen om contact op te nemen om hem keer te proberen maar ik heb meer interesse in quickrod dan nitro eigenlijk.
Vind de vraagprijs aardig hoog gezien de nieuwprijs van 1950 dollar in Amerika, dan heb je hem voor een paar hondertjes meer nieuw in huis en hij is gewoon geschikt voor 230v dan. Lijkt me wel een heerlijke amp!
Misschien al gepost, en ik kan niet zo goed inschatten of het echt een tip is, maar in ieder geval:
Marshall JCM 800 Bass MK II, vraagprijs 450, hoogste bod, 400.
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...=60&q=marshall
Ik ken deze persoon niet, ik kwam 'm toevallig tegen toen is speurders afsneupte.
Ahum,dat is mijn ad. Hoort eigenlijk thuis in `Vintage versterkers`want hij is uit 82`.
Ga hier geen reclame maken,vind ik niet netjes.
Wordt wel schijtziek van reacties die beginnen met: wat is uw absolute bodemprijs ?
Tsss,staat toch in de ad,U kan toch lezen?
Haha, lol.
Hier nog ééntje (ook een JCM 800 bass) voor 275 :sssh:
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-78149097.html
Dat is zeker niet veel geld voor een jcm800 bass. Met wat modden vast iets van te maken voor gitaar. Ik heb eigenlijk nog nooit een bassist op JCM800 zien spelen.. voor bass niet zo een succes?
Waarom altijd zo ver weg? :dontgeti:
Wat ik me dan weer afvraag is waarom zo goedkoop?
Ja je zou haast gaan denken dat hij verrot is.. Maar op de foto lijkt hij wel deftig. Misschien wil hij er wel rap vanaf ofzo. Als je zon ding voor 450 hebt gekocht en er snel vanaf wil ofzo? Als je hem test dan weet je het, daar is testen dan weer voor natuurlijk. :)
is hij z'n geld waard? Anders rij ik er om..
Het is dat ik hem niet nodig heb, en voor de heb alleen hoef ik hem niet.
Maar anders had ik gewoon even contact opgenomen en gezegd dat ik er aan kwam.
Maar ik weet ook niet hoe zo een klinkt, wat is het wezenlijke verschil met een "gewone" JCM800 ?
En ik ben gewend aan m'n ENGL & Bluesdeville en zoek eigenlijk niks meer. Qua amps dan.
Het schijnt dat de bass series veel cleaner klinken en niet de lekkere jcm800 scheur bezitten. Als je hem wilt modden naar jcm800 moet er een heel ander binnenwerk in word gezegd op forums.
Heb even naslagwerk gedaan of ik hem interessant genoeg vond om voor te rijden of niet ;)
Ik heb de schema's een tijdje geleden eens vluchtig overlopen, en de preamp is wat anders, ziet er inderdaad uit alsof hij minder heftig gaat klinken.. Op zich lijkt het me wel geen enorm werk om te modificeren. Beetje afhankelijk van de print waarschijnlijk.