Jij snapt het!
Printable View
Showtje lijkt me prima, maar dan wel naakt op een éénwieler terwijl je zes ballen in de lucht houdt. :D
Ik bedoelde uiteraard niet echt dat dirk hendrik hiervoor een ban zou moeten krijgen.dat was sarcastisch bedoeld.Maar hij gaat er wel weer als een dolle stier in,waar de andere mods meer de nuance zoeken.
Ik postte die PM als voorbeeld van reacties die we regelmatig krijgen. Uiteraard moet je dat beleefd en professioneel oplossen, maar kan je je voorstellen dat iemand echt heel boos kan worden na de zoveeldte grove PM?
Natuurlijk. Als jobstudent werk ik bij een bank op de luchthaven, daar komen de meest dwaze figuren langs en dan moet ik ook altijd beleefd en professioneel blijven, ook tegen de zoveelste onvriendelijke of onredelijke klant. Die ervaringen heeft ieder die in een winkel werkt of op wat voor een manier dan ook met klanten moet omgaan. Natuurlijk heb je je persoonlijke grenzen, maar je weet ook dat als je zelf gelijk hebt en de klant onredelijk is, er absoluut geen reden is om zelf ook moeilijk te gaan doen.
Als vertegenwoordiger van het forum zijn de gebruikers je 'klanten' en ik kan me dus levendig voorstellen dat je soms de wind van voren krijgt, dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten en je jezelf soms moet beheersen, maar persoonlijk vind ik ook dat je dat aan je stand verplicht bent. Dan ben je misschien 'ook maar een mens' die niet altijd even rationeel is, maar we zijn hier ook op een internetforum, als het je even allemaal te veel wordt, kun je ook gewoon even een rondje om je huis lopen i.p.v. een grof PM'etje terugsturen.
Oh!? Nog een keer?
+ 1 voor mezelf dan. Misschien niet subtiel? Jammer. Boehoo. veel succes en koop een pak kleenex tissues. Ken je lekker tranen deppen.
Ik sta open voor elke vorm van commentaar maar commentaar die gebracht is vanuit het perspectief dat het per definitie nie goed is, veel succes ermee. Maar nooit en nooit laten horen als het een keer wél goed is. Zak er toch lekker in.
Er lopen op dit forum ladingen leden rond die serieus bezig zijn met de essentie waarop dit forum is opgezet. Gitaarspelen. In alle vormen maten en versies die je maar kan verzinnen.
Er er lopen een paar lui rond die, als ze gitaarnet.nl/forum openen meteen naar beneden afzakken en OT gaan mekken... en als het dan niet helemaal gaat zoals zij het willen, is Leiden in last en krijg je de meest kromme redenatie om maar te laten zien dat zei gelijk hebben en hoe verschrikkelijk foeut het allemaal is. Ref no1: Rob Kaboemba die het altijd beter weet maar nooit argumenteert hoe het praktisch geimplementeerd kan worden. Lekker hakken.
Zout toch op.
nou nou nou......
Barend, heb je zelf ideeën hoe dingen verbeterd kunnen worden of vind je het wel best zo.
Het blijft knap hoe anderen altijd weten wat het internetgedrag is van anderen (meteen OT).
Ook zo raar, jij weet hoe en wat ik doe, kom je zoveel in OT dan.
Foei toch, daar moet je niet zo veel komen, meen neemt je anders niet meer serieus hoor.
En lezen wat je het beste uitkomt is kennelijk een trekje wat je deelt met een paar mede-mods.
Meerdere keren heb ik aangegeven dat ik sommige mods (ik maak ze niet allemaal mee) erg goed vind, en inderdaad een paar niet, maar die zijn dan ook wel heel slecht.
Lees jij lekker zoals jij het wil, ik doe in ieder geval wat ik wil. Of het je aanstaat of niet.
Jij had toch een probleem met cynische posts? Tellen retorische vragen niet mee dan? :D
Welke punten verbetering nodig hebben was overigens al een pagina of wat terug in kaart gebracht en samengevat door Mithrandir, dus eigenlijk weet ik sowieso niet waar het nu eignelijk nog over gaat behalve gehakketak over en weer.
Er zijn twee punten die D_H aanstipt die wel van belang zijn:
1) Niet alle kritiek is even constructief, op zich is het ieders recht om die te uiten, maar erg veel schieten we er niet mee op.
2) Een groot deel van de problematiek komt voornamelijk tot uiting in Off-Topic, ik kan er naast zitten want ik kom nooit meer buiten off topic, uitgerekend het deel dat als functie heeft "het riool" van gitaarnet te zijn en dat daar wellicht heel goed in slaagt.
Klopt dit?
Tja nou ik weet niet, ik vond de post zo kansloos dat elke reactie erop al snel in dezelfde klasse zou vallen.
Als je de moeite neemt om wat pagina's door te lezen kan je lezen dat ik hier heb aangeven wat volgens mij (ik weet het een niet tellende mening in jouw ogen) het probleem is en ik heb zelfs een paar dingen aangeven die dat misschien zelfs zou kunnen verbeteren.
Daarnaast heeft Pim mij zelfs kunnen overtuigen dat jullie mods zaken bespreken, helaas staan er dan direkt weer wat posts die dat lijken tegen te spreken, maar goed Pim zegt het en dus geloof ik het.
man, welke problematiek hebben jullie het uberhaubt over?? Zo belangrijk is het toch allemaal niet, als iedereen zich gewoon een tikje normaal gedraagd en de consequenties inziet van een misstak en ze als een vent aanvaard is er geen probleem.
Die Bert, ik heb afgelopen week van één iemand email gehad met een totaal van ruim 3000 woorden, 17840 caracters en ik heb alles gelezen.
Mijn post is noch cynisch nog retorisch.
DH's opbouwende input, daar kan ik overheen gelezen hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ie alleen hier in dit topic komt om zuur te posten? Als je kritiek hebt dan kan ik me voorstellen dat je daar ook oplossingen voor ziet. Vandaar mijn vraag.
In mijn ogen is het een neverending proces, niet iets wat je afsluit omdat er geen verbeteringen meer aan te brengen zijn.
dank je Rob!!
Hoewel ik geen reet begrijp van wat je nou precies schrijft. Ik heb namelijk de gave om alles wat jij, en jij alléén, schrijft precies verkeerd te interpreteren. Een waar genoegen. Blij dat jij ook zo geniet!
@Pepe,
Nee. Geen idee. Ik ben namelijk van mening dat er niet zoveel mis is, m.u.v. zaken waar het gehele mod-team niet bij kan omdat geen van hen admin rechten heeft. Daarmee heb ik ook geen behoefte aan directe verbetering.
Omdat we klaarblijkelijk soortgelijke interesses hebben Rob. En dus, als ik al eens in OT kom, om de haverklap posts van jou tegenkom. Die ik dus ook om de haverklap totaal verkeerd lees. Tenminste, in jouw visie. Ik zal wel één van de velen zijn die jou verkeerd begrijpt ofzo. Is niet erg hoor.
Mijn uitgangspunt is dan ook dat de meeste mensen dom zijn, dus je bent iig niet alleen.
Overigens ga jij dan meteen naar OT of post je dan eerst ergens anders een nutteloze post om je in te dekken ?
Niet persoonlijk hoor, maar dat zijn zo van die dingen die ik me dan afvraag.
't Is maar weer net hoe je het opvat. We zijn niet ontevreden over de Admin, maar wel over de verhouding tussen aanwezig en afwezig. Die is dusdanig scheef dat het doorvoeren van veranderingen slechts met horten en stoten mogelijk is en da's jammer.
Je ziet toch wel als een post is weggehaald of wat dan ook? Er zijn zat mods, er is er altijd wel 1 die het binnen 24 uur leest. Verdere gang van zaken na rapporteren is niet echt belangrijk toch?
Ze zullen het wel lezen toch? Ik weet ook niet hoeveel 'rapporten' er binnenkomen op zo'n dag, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het op een gegeven moment een beetje vermoeiend wordt om ook nog altijd terug te koppelen wat ermee gedaan is bij wijze van spreken. Kunnen ze in die tijd beter twee problemen oplossen i.p.v. eentje inclusief allerlei bureaucratische ongein eromheen ;)
Wordt altijd gelezen hoor, ik krijg ze via email en ik lees alles en meestal is er door een andere mod al actie ondernomen.
Je krijgt ze inderdaad via mail binnen en daar stat dan ook de naam van de gebruiker die de post gerapporteerd heeft. Maar de ondernomen aktie spreekt voor zich, lijkt me? Het gebeurt nog wel eens, bijvoorbeeld met spam, dat je drie of meer rapportages van dezelfde post krijgt. Om die dan allemaal te gaan bedanken voor hun bijdrage....liever niet.
Een mail bij niet ondernemen van aktie zou natuurlijk kunnen, maar dan zie ik de discussie-via-email-bui alweer hangen :D
Ik begrijp niet waarom de foto die ik vanavond plaatste in het "trotse vader en moeder" topic tot twee keer toe verwijderd is. Het betrof een foto van mijn kinderen die gekke bekken aan het trekken en hun vader die meedeed. Nu ben ik al niet knap en op die foto helemaal niet, maar dat het nou zo schokkend was kan ik me ook niet weer voorstellen. :makeup:
Het waren de bietjes..
Rode kool. En ik weet niet wat je zei, maar daar lag het niet aan. Ik dacht dat er iets fout ging, daarom heb ik de foto voor de tweede keer er op gezet, maar die was ik ook direkt weer weg. Het ging dus blijkbaar om de foto.:confused:
Bietjes, rode kool, whatever, als ik je kind was zou ik het niet eten.. :stop:
Ik snap het ook niet, maar het is gewoonte op gnet om dan even via een PM contact op te nemen met de moderator in kwestie (Bert) in dit geval om te vragen waarom je post verwijderd is. Wellicht heeft Bert er een heel valide reden voor, misschien om Akira iets meer ruimte te geven zijn nieuwe spruit te tonen.