Ik speel nu zo'n 14 jaar en ik kan nog niks :satisfie:
Printable View
Ik speel nu zo'n 14 jaar en ik kan nog niks :satisfie:
daarom dat je binnenkort in de USA staat zeker
zak :sneaky:
maar vind je nog steeds een fijne ;)
Ach we maken leuke liedjes, maar ik ben technisch écht geen goede gitarist...
Geldt ook voor mij, en ik ben 25 jaar geleden begonnen. (1982)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Bij mij schiet het ook niet echt heel hard op en ik ben begonnen in '79. Nou heb ik eerst twee jaar klassiek les gehad en dat kostte wel even tijd om weer kwijt te worden :satisfie:
Het hangt er ook helemaal vanaf wat je wilt... Ik ben geen gitaar gaan spelen omdat ik een goede gitarist wilde worden. Ik ben gitaar gaan spelen omdat ik nummers wilde schrijven.
Som shoor ik hele goede gitaristen super virtuoos spelen en dan denk ik knap. Maar vraag je ze vervolgens speel nu eens iets van jezelf, dan kijken ze zo --> :(
Mee eens. Ik speel geen gitaar om een hele goeie gitarist te worden. Zou ook frustrerend zijn, want er is altijd een 7-jarige te vinden op youtube die me helemaal omver speelt.
Ik speel gitaar omdat het een lekkere manier is om werkstress etc ff te vergeten. Ik speel voor mijn lol, het hele leven is al één grote wedstrijd.
Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.
Ikzelf speel wel gitaar om een goede gitarist te worden, al weet ik dat ik nooit een niveau zal bereiken waarbij er géén 7 jarige larf op youtube te vinden is die me eruit speelt. Maar waarom zou dat frustrerend zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Zolang ik het uiterst behaal van wat er binnen mijn mogelijkheden ligt, ben ik een gelukkig mens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Mooie benadering die in mijn ogen klopt, alleen soms "vergeet" ik dat als ik talent zie spelen :(
Voor de rest speel ik voor het plezier en het is meditatief....