mn eerste complete liedje was enter sandman van metallica (nog niet met solo want die kon ik pas na 2 jaar ofzow XD)
Printable View
mn eerste complete liedje was enter sandman van metallica (nog niet met solo want die kon ik pas na 2 jaar ofzow XD)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reb
heb dezelfde gespeeld op mijn eerste gitaarles
Mijn eerste liedje leerde ik van me pa.
Black Sabbath - paranoid.
Volgens mij werd hij destijds ook best paranoid van mijn gitaarspel :D
Daarna leerde ik van hem Iron Man idem van Black Sabbath. :)
wou dat mijn vader of moeder of wie dan ook gitaar speelde in mijn familie dan was ik er eerder mee in aanraking gekomen dan mijn 16e/17eCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
ja precies dat heb ik nu ook....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
maar ach jah nu komt het uit mezelf.. ik heb weleens het idee dat veel jonge gozertjes en meidjes die kunnen spelen alsof ze slash zijn... dat ze geforceerd worden door oudersCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wausser
Ja, ik wou ook wel dat mn pa ofzo ook gitaarspeelde.
Pedaaltjes lenen, gitaartje lenen (meer begrip bij aankoop van een nieuwe!), zelf geen snaren hoeven te kopen (meestal dan), tegen elkaar op gitaarspelen :hippie:
mijn allereerste liedje was heel stoer... Mieke heeft een lammetje, dat was het aller aller eerste liedje dat ik speelde :rockon:
ik was 10 toen ik begon en ik wou het zelf.. Het was echt mijn keus, niet geforceerd.. Ik ben nu 20 en vind het nog steeds te gek om gitaar te spelen
zeg ook niet allemaal maar er zitten afentoe van die mensen tussen.. en met een jaar of 18 ermee stoppen..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
tja op de middelbare school ga je toch van andere muziek houden dan alleen maar pop/top 40 muziek, en wanneer je dan luistert naar een omeunig lijpe solo denk je: dat wil ik ook