ik nam aan dat de body bestond uit drie lagen en met middenstuk bedoelde ik de middelste laag. Dank je wel voor je uitleg. Misschien dat ik mijn handen ook wel een laat wapperen.
Printable View
ik nam aan dat de body bestond uit drie lagen en met middenstuk bedoelde ik de middelste laag. Dank je wel voor je uitleg. Misschien dat ik mijn handen ook wel een laat wapperen.
Limba?????Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
al sla je me dood,je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
nee,dat was het toch niet.limba is veel lichter van kleur.
agathis?(ik doe maar een poging)
ik las net wel dat het een goedkopere optie op mahonie is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
Ik gok even dat ze je bij de A'damse Fijnhouthandel een stukje Afrikaans Mahonie hebben gegeven; ligt namelijk behoorlijk veel van. Khaya, misschien Sipo, heel misschien Sapele (niet erg waarschijnlijk).
Een beetje laat misschien om alsnog complimentjes uit te delen (je bent al even klaar met de LP) maar ik heb een hoop in te halen hier op het forum (ben er even ' tussenuit' geweest) en ik kan dit moois natuurlijk niet alleen maar bekijken zonder een reactie te geven : vreselijk mooi gedaan, echt heel goed gemaakt en het resultaat is helemaal af! Daar mag je trots op zijn zeg. En zulke foto's moedigen aan om het eigen project weer op te pakken :)
bij de bouwmarkt of een rest stuk bij lichtreclame.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
heb dat met mijn olp gedaan
http://img.photobucket.com/albums/v6...pL450total.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v6...ob/olpL450.jpg
de vreemde vorm bij de brugpup komt omdat ik daar eerst een traanplaat stuk had zitten met een uitsparing voor een single coil die scheef stond
@ Orreltak u heeft privebericht
dank je wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo
mooi dat je die DC weer verder gaat maken.
belooft heel wat.
succes!
@no 1 hops:ik zit er aan te denken om het ook te proberen.zag dat tonefactory ze ook heeft.