Het is helemaal zuiver hoor, ik was gisteren veel te overhaast met mijn conclusies. Het is allemaal in orde nu wat mij betreft.
Printable View
Het is helemaal zuiver hoor, ik was gisteren veel te overhaast met mijn conclusies. Het is allemaal in orde nu wat mij betreft.
Ja wij zijn weer vriendjes he? haha He thnx man!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
Misschien was ik wat onduidelijk. Het ging me niet alleen om de scheldwoorden (die je overigens wel steeds hebt weggelaten, mijn complimenten!), maar ook om je over het algemeen grove taalgebruik. Ik ben ervan overtuigd dat je dat ook wel kunt weglaten. Sinds zondagmiddag twee pagina's vol met seks en rare uitroepen in dit topic..:eek: Dat moet beter kunnen!
Maarja wat ik dan niet helemaal snap is dat de mannekes hier op het forum daar niet op worden aangesproken naar mijn weten, iets wat ik tegen mith ook al heb gezegd. Maarja goed ik zal voortaan in alle preutsheid posten haha ;) :cooler:
Ik moet je eigenlijk wel een beetje gelijk geven Ariadia, het is onvoorstelbaar wat een vuiligheid en dubbelzinnigheden er soms uit de mannen komen zonder dat daar ook maar iemand over valt. Ik vind dat iedereen er een beetje op moet letten.
Degenen die echt te ver gaan worden daar ook op aangesproken, ongeacht hun geslacht.
Zoek voor de gein eens het woord 'ironie' op in het woordenboek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
Algemene forumtip: als er een ;) of :D achter een zin staat betekent dat doorgaans dat 't niet zo serieus bedoeld is.
Mwa, haar eigen postings zijn volgens mij ook redelijk ironisch hoor... :D
Yup , en als ze dan nog niet luisteren worden ze "geslacht"! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Vage shit allemaal..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch