vertel eens meer over ze :D ik ben zo iemand die geniet van programma's als "probleemwijken" :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Printable View
vertel eens meer over ze :D ik ben zo iemand die geniet van programma's als "probleemwijken" :DCitaat:
Sorry kan er moeilijk over praten, het zit tè diep. http://www.cheesebuerger.de/images/s...aurig/c020.gif Al ben ik wel serieus aan het overwegen om te verhuizen (al woon ik hier verd** nog maar ruim een maand)
Nah, voordeel is dan weer dat ik mn stalkers kwijt ben. Mammie zei nog zo, kijk uit met dat internet!
nu al verhuizen? sow, gaat lekker daar in leeuwarden! ben maar blij dat het hier in tilburg lekker fris is, wij hebben maar iets van 10 moorden per maand :DCitaat:
10 maar???
van ander forum
het was dus in tilburgCitaat:
Zexy.Poo.Maker
08-05-2003, 17:12
Net zat ik lekker ff te Xboxen, hoor ik opeens 2 schoten! Ligt er een doodgeschoten gast bij het winkelcentrum. Mijn stiefvader werkt bij de politie dus ik heb net van hem, het verlopige verhaal, te horen gekregen wat er was gebeurd:
De eigenaresse van een restaurant had een beetje moeilijke klant. Ze liep kwaad naar binnen en pakte een pistool. Vervolgens ging ze weer naar buiten en schoot de man 1 keer in het hoofd en 1 keer in het hart! Gewoon midden op het terras rond een uur of 16.00!
Zoiets is toch gewoon hartstikke ziek!! Je gaat toch geen klant doodschieten omdat ie moeilijk doet!
Wat vinden jullie hiervan? Wat zal er met de dader moeten gebeuren?
wat geen fooi??? BENG
Dat is niet erg beleefd nee.
Wat dat betreft is Leeuwarden maar saai. Ik woon tegenover een gevangenis dus als zoiets voor mijn deur zou gebeuren, zitten ze gelijk aan het goede adres.
ze weten dat ze daar weg moeten blijven.. het is inderdaad dan wel saai bij jou..
Maar je vergeet mn buren :rockon:
zijn je buren niet saai dan???