Nee hoor helemaal niet. maar mooie spullen geven je een goed gevoel. goed gevoel geeft mij zekerheid en energie en zorgt voor een beter gevoel als ik op dat doodenge podium moet stappen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
Printable View
Nee hoor helemaal niet. maar mooie spullen geven je een goed gevoel. goed gevoel geeft mij zekerheid en energie en zorgt voor een beter gevoel als ik op dat doodenge podium moet stappen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
pfffffffffffffffffff. ik geef het op.
iedereen bedankt voor zn mening over mij. ik zal stoppen om over mijn eigen mening en gevoel te praten en vanaf nu zal ik ook over andere oordelen...
Hahaha, laat je niet zo kennen joh.
Ze zitten je vast maar wat te stangen :)
Nee, jij trekt volle zalen.....
http://www.hoover05.nl/gallery/album...1706200619.jpg
Sorry hoor ik kon het niet laten ;)
Nocki, totaal geen offence hoor, maar je lokt het allemaal een beetje zelf uit...
Deze reacties zijn echt enkel reacties op wat jij post... Ik was echt niet goed van een paar van je uitspraken.
Dat je die dingen denk tot daar aan toe, maar kijk toch uit wat je hier neerschrijft... want mensen pakken je hierop.
Speelde maw even advocaat van de duivel...
weinig goeds gelezen hier hoor, wat een geouwehoer, maar ja, iedereen mag zn mening hebben. Succes allen
tja, soundcheck, eerste band.. wat wil je dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door access
vertel eens slash, op wat voor een magistrale podia heb jij al gestaan?
Merken zeggen mijn geen moer, ik heb veel geprobeerd tot aan Fender Customshop strats toe en het enige wat ik goed vindt is een Gibson Customshop.
Kan er echt niets aan doen dat er Gibson op staat.
Mijn ES335 klinkt stukken beter dan de Epi die ik daarvoor had en mijn R9 klinkt echt veeeel beter dan mijn Gibson LP Classic.
Vette pech, ben je niet merk gevoelig kom je toch bij zo'n snob merk uit.
Ze zijn gewoon goed die Gibsons, vooral de CS's,nix aan te doen. :gitarist:
joh, don't sweat it. het is niks persoonlijks hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
het is een forum. daar geeft iemand een mening, en de andere reageren daarop. en wanneer je met een stelling komt als: ik hoor liever dat mensen mijn spullen mooi vinden dan dat ze mijn muziek mooi vinden" dan weet je dat je daar reacties op krijgt.
al koop je 10.000 gibsons, en al koop je ze alleen maar voor de naam, kleur, koffer of voor mijn part omdat de verkoopster mooie tieten heeft; tis jouw zaak.
er ontspon zich gewoon een stevige discussie over het belang van het imago van je apparatuur, en daarin zijn we felle tegenstanders. nogmaals, niks persoonlijks, ieder zijn ding. als we ooit ergens samen spelen pakken we een koud biertje en kom ik me wellicht met lichte jazloezie je spullen bekijken.
en toch heeft Nocki mijn inziens gelijk.....
Als je goede spullen hebt, voel je je zekerder op een podium. Dat straal je uit. Anders gezegd. Hoeveel grote bands die jullie kennen en tof vinden, hebben geen goede spullen van a tot z? Misschien heeft het ook met ambitie te maken. Nocki vindt het belangrijk en zal misschien best ambitieus zijn. Niks mis mee.
Dat mensen hem complimenten maken over zijn spullen kan hoogst waarschijnlijk betekenen dat ze de muziek van hem en zijn band ook leuk vinden. Ik ga in ieder geval niet naar een gitarist na een optreden om te zeggen hoe tof ik zijn spullen vind als ik de band niks vind. Want dat boeit me dan niet. dat doe ik wel als ik de band wel leuk vind want dan is het interessant voor me.