Wat hou ik toch van dit forum :)
Printable View
Wat hou ik toch van dit forum :)
Orpheo, jij krijgt nog een zwaar leven. Al die domme mensen om je heen, en jij ze allemaal maar uitleggen hoe het wel moet. Het valt vast niet mee om al zo volwassen en slim te zijn als jij bent...
En verder vind ik het een raar betoog. Misschien dat je geprobeerd hebt om het op het door jou ingeschatte niveau van FNaRK te schrijven, maar ik maak er maar weinig van. Een beknopte analyse:
" GRAFKIST,AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, "
Tot zover niet mis, zelfs aardig scherp en spitsvondig! Vooral die grafkist is origineel. Zelf bedacht?
"EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, "
Knap dat je dat van hem weet, zonder dat je de persoon in kwestie ook daadwerkelijk kent.
"ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT"
Jaaa, deze klopt. Volgens mij is hij nog geen 50. Qua grammatica loopt ie ook niet helemaal lekker, nog eventjes naar kijken dus!
"EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN! "
Deze is mooi. "Hij is zo oud dat hij al haast een mummie is, dus hij gaat zitten eikelen." Jep, das logisch.
En pssssst, laat je niet zo gek maken door een man achter een computer, misschien, heel misschien meent hij wel helemaal niet wat hij zegt!
nee dat kloptCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dila
ik ben inderdaad niet geinteresseerd in een slijmvormige organisme, zeker niet in de vorm van een aandachtvragend puberkutje !
hahahaha dit is echt zo leuk
nou dan, zeg dan niet dat het een vraag uit interesse isCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
ik had heel even de hoop dat we normaal konden communicerenCitaat:
vandaar een gemeend geintereseerde vraag....
maar weet je meid
laat maar ....
Zeg Dila, wat ik me afvroeg, speel je eigenlijk gitaar?
ja, al vijf jaar. waarom zou ik hier anders in de eerste plaats gekomen zijn vroeger....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
ha! gelukkig ben ik niet de enige die je niet vertrouwt :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
Aandacht?Citaat:
Ik probeer me een beetje in te leven in Roadkills persoonlijkheid, dat snap je wel eh. Daarom vroeg ik het. En met gitaristen omgaan is natuurlijk het op een na coolste (op zelf gitarist zijn na dus).