hahahahahahhahahahahha het klopt bijna, kurt was juist jezus, en hij kwam nu op aarde om de mensen te laten zien hoe ze NIET moesten leven. wordt geen rockster, ga niet aan de dope en trouw niet met heks. :razz:
Printable View
hahahahahahhahahahahha het klopt bijna, kurt was juist jezus, en hij kwam nu op aarde om de mensen te laten zien hoe ze NIET moesten leven. wordt geen rockster, ga niet aan de dope en trouw niet met heks. :razz:
en was je haar ook niet ...
mja... maar nu hebben we het dus weer over "hij die niet meer genoemd mag worden" :wink:
Jimi Hendrix was god....(sorry heren) "Hij die niet meer genoemd mag worden"(hihihihi) was jezus... Beiden veranderden de kijk op muziek, en niet zo'n klein beetje ook.
Waarom worden sommige gitaristen toch zo overgewaardeerd ??
en wassen ze hun haren niet ???
hahhaha ik was mn haren maar 1 keer in de week... heel veel nirvana fans denken serieus dat kurt god was en daarom hebben ze ook zelfmoord gepleegd toen hij t deed. zo gek ben ik dan toch ook weer niet...
jij bent ook nog te jong voor een zelfmoord a la Kurt. Wacht gewoon tot je 27 bent :razz:
En wat betreft haren wassen: als ik de hele week bezig moet zijn met m'n uiterlijk, hoe kom ik dan aan gitaarspelen toe (wat toch een stuk belangrijker is)?
ja die waardering voor kurt cobain als gitarist snap ik ook niet. Jimi Hendrix vind ik wel een coole gitarist maar een persoon is geen god.Citaat:
Op 2001-11-26 19:26, schreef Ditmar:
Waarom worden sommige gitaristen toch zo overgewaardeerd ??
of een god is helemaal niet dat kan ook nog (ja lekker scheve zin maar je snapt me wel hoop ik)
op naar pagina 10 met deze thread!! :grin:
Extra reply....
Oké, Kurt Cobain was meer een songwriter dan een gitarist, maar je moet toegeven dat zij gitaar werk (en zelfs zijn solo's ja) toch wel heel wat innovatiever was dan wat de meeste jonge bandjes (light house, Kane, Pappa Roach etc.) voortbrengen.
Kurt Cobain experimenteerde ook veel met effecten (vooral met effecten) en wist er goede geluiden uit te halen die z'n songs ijzersterk maken. wat is Heart shaped box zonder de deep echo in de coupletten? dat maakt hem toch wel een goede gitarist.
kurt experimenteerde veel met effecten vooral met effecten?? wat bedoel je hahhaha? maar je hebt gelijk hoor, hij was gewoon goed :razz: nee ff serieus hij heeft gelijk toch?? hij is in elk geval wel de beste songwriter van de vorige eeuw. maar we hadden in een ver verleden afgesproken om niet meer te discussieren over kurt...Citaat:
Op 2001-11-29 16:08, schreef Kitaarhiero:
Kurt Cobain experimenteerde ook veel met effecten (vooral met effecten) en wist er goede geluiden uit te halen die z'n songs ijzersterk maken. wat is Heart shaped box zonder de deep echo in de coupletten? dat maakt hem toch wel een goede gitarist.