Prima, ieder zijn smaak. Ik zal je verder niet bekritiseren.
We laten iedereen in z'n waarde.
Printable View
Prima, ieder zijn smaak. Ik zal je verder niet bekritiseren.
We laten iedereen in z'n waarde.
Maar als we dat doen dan sluit gitaarnet :D
Dus Metallica is wél muzikaal en andere bands niet? En dat bepaal jij? :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloodline
Anders, er stond geen ' op die "e" van wel. Ik begrijp best dat jij die graag wil lezen, maar ik denk dat die opmerking gelezen moet worden als dat Metallica niet technisch is, maar (desalniettemin) wel muzikaal is en met gevoel gespeeld wordt.
De nadruk hoef je niet per sé op "wel" te leggen in dat zinnetje! ;)
Zo had ik hem inderdaad ook gelezen: Metallica is wel muzikaal, evenals Dream Theater en daar ben ik het ook roerend mee eens...
heb je mis helaas ben de 18 al een tijdje gepasseerd. vreemd om dit met leeftijd te gaan vergelijken. en is 18 dan zo'n wonderlijke leeftijd, of is het de leeftijd die jij net behaald hebt...?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloodline
en sorry ik begon niet met de vergelijking ik haakte er alleen zinloos op in....
maar jah het algemene niveau van DT ligt hoger. De muziek is technischer, meer verschillende maatsoorten, etc. etc. ik zeg daarmee niet dat het geen muziek is of ook maar iets in die richting. vai is ook technischer dan een doorsnee punk band. (nee ik vergelijk nu metallica niet met een doorsnee punkband)
maar goed lees dus ff de hele discussie ipv. een halve pagina
Waarom zou ik die graag willen lezen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
psies dat bedoel ik !! ik vindt DT zelf ook uber gaaf, en het is dan mischien wel zo dat DT vaak wat technischer is dan Metallica. maar Ik vindt dat het allebei uber phatte bands zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Laten we het er op houden dat jij niet vies bent een discussie uit te lokken die de ander niet beoogd had met een bepaalde opmerking!! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium