Dan hebben we UG1's neg spanning nodig, alleen weet ik niet of deze van alle 4 buizen zijn of van 1 die je gemeten hebt
Printable View
Dan hebben we UG1's neg spanning nodig, alleen weet ik niet of deze van alle 4 buizen zijn of van 1 die je gemeten hebt
Als je loodlijnen gaat teken concludeer ik er uit wanneer je Anodespanning laag is met een gestelde neg ug1, je stroom flink zal stijgen bij het instellen van een redelijke bias.
Ik hoop dat ik het goed zeg.
Trek je de grafiek door naar de andere kant, dan kom je op de feitelijke waarde van de neg ug1, middelste ideaal, links recht de uitersten.
Blijf jij binnen deze marges volgens de metingen?
Mijn anodespanning is 440VCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie
Ug1 is bij alle buizen gelijk en zo'n -40V
Bij volle dissipatie (25 watt) zou dit inhouden dat je 80mA door je grid zal gaan, als ik 'm doortrek, reflecterend tegen de 25 watt max dissipatielijn
Trek je de lijn nog verder door naar je grafiek dan kom ik op een neg ug1 van pak 'm beet -28V................, per buis
eh...ik snap die grafiek waarschijnlijk niet, maar wat doen die dwarse lijnen met 0 -5 etc daar dan
eh, die heb ik er niet staan, ik prob eer ook te redeneren. moment ff m'n koffiemolen laten malen.........
We kijken toch hiernaar?
http://www.jj-electronic.sk/pdf/E34L.pdf
ik dacht al... ehheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc