Helemaal eens met Rectifier! Overigens is mijn persoonlijke overtuiging dat je je spullen veel beter heel kunt houden als je ze in kleine, niet te zware, goed hanteerbare kistjes kunt stoppen. Veel ongelukken gebeuren vaak omdat mensen letterlijk te veel hooi op hun vork nemen en dan gaat het mis bij het afstapje... Ik heb wat klussen gedaan als tourmanager (lees: veredelde sjouwer) en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik weet waar ik het over heb...
Met meerdere kistjes moet je wel vaker lopen, en je zult meer kabels moeten aansluiten maar maakt het nou echt zo veel verschil of je 5 of 7 minuten aan het opbouwen bent? Voor vervoer op wieltjes kan je bij de bouwmarkt om de hoek zo'n handkarretje kopen met inklapbaar handvat. Dat is stabieler dan een steekwagentje (want een steekwagentje MOET je met 2 handen vasthouden) of wieltjes onder je 19" rack, het is veelzijdiger want je kunt er ook nog andere spullen mee vervoeren en het is goedkoper! Ben je echt benauwd dat het eraf valt, trek dan even een spanband om het geheel (dus inclusief de bodemplaat van het karretje).