3. Over 10 nachtjes is het al Januari :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitardude
Printable View
3. Over 10 nachtjes is het al Januari :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitardude
Ja maar ik ben dus op zoek naar dat andere geluid en tjah nogal desperate I guess, ik ga aan een talentenjacht (soort van) meedoen en wil graag oefenen met mijn nieuwe gitaar want het is auditie over enkele weken :-? .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vester86
Hoor net dat ze 1e of 2e week van Januari binnenkomen...
Ik heb ff een vraagje, hebben die "vintage" richwood stratjes een v-hals? Ik vindt dat namelijk tegek spelen en ik wil een fijne backup gitaar voor me fender strat MIJ 1954 reissue.
Nee de Vintage RW strats hebben een gewoon rond C profiel. Ik heb de mijne van achter wat opgeschuurd, ik vond hem eerst wat te glad met die dikke laklaag. Voelt nu heerlijk ingespeeld aan.
Ik heb net de hals eraf gehad, lang verhaal kort. Hals er weer op, was de axie veel te hoog. :evil: :evil: :evil: :x :cry: :oops: :???: :-? :o :( :-( :evil: :evil:
Ik had geen zin om die hals er weer af te slopen dus de zadeltjes maar omlaag dan. Klinkt nu toch vetter, ik denk dat de hals-body verbinding nu beter is. Kortom RW de perfecte beginners gitaar, voor beginnende gitaar bouwers/sleutelaars dan!
Huh, die hals is toch verlijmd Frekie, die haal je er niet zo even af en zet je er weer op ?????? Ben je hem aan het customizen of aan het slopen????
Mijn eigen is nu aardig ingespeeld en ontstemt nu ook minder, met grafiet op de kam. Blijft m.i. een goede gitaar voor het geld! :lp: :strat:
Huh, die hals is toch verlijmd Frekie, die haal je er niet zo even af en zet je er weer op ?????? Ben je hem aan het customizen of aan het slopen????
Mijn eigen is nu aardig ingespeeld en ontstemt nu ook minder, met grafiet op de kam. Blijft m.i. een goede gitaar voor het geld! :lp: :strat:
Sorry Frekie, niet goed gelezen ging niet over je RW LP lees ik nu....
Het ging idd over de 62LPB strat. Ik ben een verslaafde knutselaar maar een nek van een LP slopen heb ik nog nooit gedaan :-D Maar voor alles is er een 1e keer :-D Misschien ga ik nog eens proberen de RE400 een fretjobje te geven, vlakken dus. Wie weet een leuke site hierover?
Oh ja de RE125 de Lp dus heb ik de topkam wat ingevijld, was wat te hoog ingevijld. De axie is nu toch wel beter, speelt makkelijker dus. Helaas was ik bij de lage E wat te enthousiast geweest, ging rammelen in de open positie. Dus een tube 2 componentenlijm gekocht(epoxy), drupje erop, laten harden. En dan opnieuw invijlen. WEER te enthousiast geweest :o :-? :???: :x :evil:
Wellicht morgen een nieuwe poging. Wellicht ooit een nieuwe benen topkam van Vox. Voor alles is er een 1e keer :-D
Hij klinkt nu wel VET met de GFS crunchy PAFs. En dat voor 150 euri 8-)
Ja, ook ik ben mee in de RW lp hype!
Mijn vriendin heeft vandaag een witte lp custom voor mij gekocht.
Ik vond 'm zo mooi dat ze vandaag direct een heeft gekocht.
Leuke gitaar om er bij te hebben toch?
anyway hier de pics:
http://www.geocities.com/willemroode...r_wit_016b.jpg
http://www.geocities.com/willemroode...r_wit_023b.jpg