Foto?
Prijs?
ik heb er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.
Printable View
Foto?
Prijs?
ik heb er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.
Yamaha Pacifica 112
ik heb gister een Ibanez GRX-40 gekocht, met een 10watt versterker erbij.
nieuw kost deze set 210 euro maar ik heb hem voor 100 kunnen krijgen *blij*
die jongen had hem alleen maar voor de sier :P
en er zitten zelfs wat extras bij, een gevoerde tas, extra plectrums en n fender gitaarband :D
Ik weet ook uit ervaring: De Richwood Re 129, helemaal perfect voor zn prijs
:) ik ga voor ibanez starter packs, goede kwaliteit voor je geld.!!!
Die Gibson Billy Joe Armstrong lijkt me een leuke gitaar, maar een beetje duur. Hier kwam ik een goedkoop alternatief tegen:
http://www.maxguitarstore.com/store.php?productID=996
weet niet hoe die epiphone les paul junior klinkt, maar hij ziet er in elk geval geweldig uit.
Huis merk van musik produktiv als ik me niet vergis:
Collins Roadmaster LP88
200 euries en naar mijn mening echt waar voor je geld en een goed degelijk gitaartje.Bij sounds kun je dit gitaartje horen
http://www.musik-produktiv.de/bilder...100001342l.jpg
Ik heb als eerste gitaar een Aria Pro II RS-Wildcat, gemaakt in de welbefaamde matsumoku fabriek te japan, op de kop getikt
Maar aangezien er een Kahler bridge (vergelijkbaar met floydrose) systeem op zit is het dus erg vervelend om steeds van E naar bv. C of B te stemmen en als een snaar breekt tijdens het jammen of oefenen dan zit je er mee.
Dus ik ben opzoek gegaan naar een fatsoenlijk back up gitaartje voor onder de 250 euro, ik had op marktplaats een Epiphone Gothic SG gevonden maar die was jammerlijk al verkocht en ben gegaan voor de Epiphone Les Paul Special 2
Ik ben érg tevreden over deze gitaar, clean heeft hij een heerlijk dikke sound op de neck pup maar wel helder en de bridge pup is rij twangy de split coil stand gebruik ik niet veel, echter is de distortion (ik gebruik een Ibanez Smashbox, en een Line 6 Spider II 30 versterker als practice amp) bij lager gestemt dan drop D erg krakerig op de bridge pup en te bassig op de neck, ook ga ik de snaren nog vervangen. Distortion in E en drop D klinkt dan wel weer lekker zeker voor de prijs
Ik gebruik deze gitaar nu voor E en Drop D partijen voor muziek als RHCP, Nirvana, Foo Fighters, Metallica (Kill m all > Reload), Guano Apes en mijn Aria Pro II voor drop C en drop B, System of a Down, Primer 55, Rammstein, Slipknot, Metallica (St. Anger), Stone sour etc.
Qua bouw voelt de gitaar stevig aan, de body is gemaakt van laminaat Elze en Esdoorn hout, de nek is van Mahony, hij heeft 1 volume knop, 1 toonregelaar en een 3way pick up switch.
De tuners voelen echter erg goedkoop aan ze doen tot nu toe hun werk goed en de gitaar blijft goed gestemt, maar hoe dit op de langerduur gaat uitwerken weet ik niet
Over het algemeen een erg lekker gitaartje voor die prijs, het geluid is verassend goed maar toch denk ik eraan om de Pick ups te gaan vervangen zodat ik ook deze gitaar meer voor metal kan gaan gebruiken
gekocht bij feedback voor 189 euro
Heeft er iemand toevallig ervaring met een Dimavery Rb-810?
Ik vind dit namelijk een erg interessante gitaar voor zijn prijs, en ook omdat ik het Rickenbacker model prachtig vindt, maar ik vroeg me dus af of dit imitatiemodel ook een aardige gitaar is.
Hallo mensen. Ik wil beginnen met elektrische gitaar spelen. Ik zie vandaag in de Blokker reclamefolder eentje staan voor 99 euro.
http://img99.imageshack.us/img99/4453/gitaaryg5.jpg
tuurlijk weet ik dat het een van de slechtste gitaren is maar is ie toch wel te doen?