mn case is binnen, morgen knutselen...
(toch nog best groot ding, die showmaster case)
Printable View
mn case is binnen, morgen knutselen...
(toch nog best groot ding, die showmaster case)
kan je er mee fietsen? :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Passen ook wel wat pedalen in :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Die hobby had ik ook ooit eens. Tot ik tegen een heel heel heel erg leuk vriendenprijsje 14 pluggen George L en een hoop kabeltjes kreeg. Ik koop nooit meer iets anders. Geen gesoldeer meer, echt zoooo relax :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToTaL FaKe
grr dubbel
hoe heet die powersupply? en waar haal ik hem? :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
ik ben ook een bordje aan het maken, en stuit op wat problemen:
ik heb line6 en gewone pedaaltjes, die line 6 heeft een aparte adapter, de andere pedalen (voodoowah, ts9, multichorus) hebben een gewone adapter met daisychain. De adapter van de gewone pedalen is nogal groot en neemt veel ruimte in als je hem combineert met een stekkerblok...
zijn er dunne adapters? of zo'n line 6 adapter maar dan een normale:
stekker------blok-------output ???[/b]
@Dano
Het is wel wat duurder, maar met een PedalPower2 kun je al deze pedalen voeden! Werkt perfect!
Ik zou even wachten op de nieuwe van Cioks. Voeding met 6 geïsoleerde outputs. Richtprijs rond de 119 euro. Verwacht half mei.
mmm die pedal power II is iets van 200 eurie? beetje duur voor wat stroom:) zo professioneel ben ik nog niet:) opt moment gaat al het geld wat we verdienen met de band in een grote pot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Zijn er nog andere opties? Anders meot ik toch echt voor een gewoon stekkerblok gaan, bleh
mijn andere vraag, bestaan er adapters voor normale pedalen, zoals de line6 adapter:
stekker-------------blok------------output ?
Er zijn ook niet-geïsoleerde voedingen met meerdere uitgangen. Een Dunlop brock kost volgens mij maar een paar tientjes... wel ff nagaan of je geen geïsoleerde nodig hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano