http://members.lycos.nl/bg0files/uploads/dimebag.JPG
:cry:
Printable View
Uiteraard was Dimebag geen onbekende voor mij. Maar ook zeker niet de gitarist waarvan ik elke dag de CD draai.
Ik vind het onvoorstelbaar dat dit gebeurd is. Het is zeker niet de eerste keer (John Lennon en wellicht vele andere)
Het maakt me heel verdrietig.......
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Iedereen.....
Het is soms moeilijk door alle ellende heen te kijken die de aarde beheerst. Bedenk wel dat helaas alleen de negatieve dingen de media en ons leven zijn gaan beheersen.....er gebeuren ook veel mooie dingen
Nou ja....wilde ik toch even kwijt :-(
Pak maar weer eens mijn gitaar.....
Zal vanavond maar eens een biertje pakken op Dime......
Groet,
Vinni
Laten we maar hopen dat mijn naamgenoot het overleeft.
Damn... wat een debielen zijn er op de wereld :\ :???:
:o wat moet je daar nou op gaan zeggen.
Zo'n dingen zouden neit mogen gebeuren ...
Gestorven met een gitaar rond zijn nek :-(
Rest In Peace
http://www.damageplan.com/damageplan2.jpg
:-( R.I.P. Darrell :-(
Zo zie je maar weer...
Mij gaf het net een enorme drang om na jaren weer eens Cemetary Gates uit mijn 4x12 te persen. Toch nog steeds een magische riff!
Jammer dat een metalheld op deze manier tot de "short drop and sudden stop" komt
Gianno
pffff MTV.........naja tenminste goed dat Dave Mustaine het presenteerdCitaat:
MEGADETH mainman Dave Mustaine will be hosting the MTV2 "Headbanger's Ball" tribute to DAMAGEPLAN/ex-PANTERA guitarist Dimebag Darrell on Saturday, December 11 beginning at 10:00 p.m.
"For those of you who do, please pray for me that I would do Darrell justice," Mustaine said. "For those of you who don't, please just send positive thoughts so this will be a truly fabulous, honoring, and respectful reflection back on a very good man, and guitar virtuoso."
Hoewel ik eerder Zakk Wylde had verwacht ofzow
Er was eind jaren 80 sprake van dat (toen nog) Diamond Darrell bij Megadeth zou gaan spelen, dat was nog voordat Pantera was doorgebroken. Voor Cowboys from hell speelde Pantera 80s power metal (compleet met panties en getoupeerd haar), Projects in the jungle is best de moeite waard maar ze waren niet bijster succesvol. In de plaats van Dimebag werd toen Marty Friedman de nieuwe Megadeth gitarist.
Er is dus zeker een historische band tussen Dave Mustaine en Dimebag.
Ja ok, maar ik heb altijd al begrepen dat Zakk en Dime de beste vrienden warenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium