Die solo van november rain..................warmmmmmmmmm gevoel
Printable View
Die solo van november rain..................warmmmmmmmmm gevoel
filmpje van slash's snakepit: http://www.youtube.com/watch?v=SUnwm...27s%20snakepitCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat
mensen, dit rockt als een tiet ! :rockon: :rockon:
hij is gewoon het image van rock
en slash lelijk? eh?
heb je joe perry wel eens gezien ?
slash heerscht
precies. slash heeft gewoon stijl en flair.Citaat:
Maar ik vind zo'n "ik moet morgenochtend naar m'n kantoorbaan uitstraling" op een podium voor duizenden mensen niet kunnen.
Vermaak de mensen en dan moet je ook een beetje een poser zijn
helaas was slash snakepit zwaar beneden de maat en velvet revolver is maar een ietsje beter, maar daar luister ik eigenlijk ook niet naar. voor de lol zou je eens solos op 'breakdown' of riffs zoals locomotive moeten beluisteren. technisch? ik weet het niet. ik vergelijk hem niet met een 'gitaar intellectueel' zoals john mc laughlin of al di meola. En dat doe hij zelf wss ook niet. melodieus en snel is hij zeker. ik moet altijd lachen als hij soleert en improviseert. die man is gewoon steengoed. je kunt echt kippevel krijgen van die solos van hem.
maar slash is gewoon een combinatie van factoren. goede uitstraling, flair, een goede gitarist, en natuurlijk dat bad-ass image wat in de jaren 80-90 door de guns zo populair en eigen was gemaakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gabriel
Yeah Engel
+1
slash roelt !!!!! en er gaat nix boven snakepit, zo zonde dat dat voorbij is ..
was veeeel beter dan velvet revolver !!
Slash en Lp samen...
http://www.youtube.com/watch?v=zJMe-...=slash%20blues
Ik las laatst dat Slash het materiaal wat uiteiendelijk op het eerste Snakepit album "it's five O'clock somewhere" geschreven had voor Guns N Roses "Chinese democracy" maar dat Axl de rockende nummers aan de kant schoof omdat ze niet in het straatje paste wat Axl op wou gaan.
Toen Snakepit ineens succes begon te krijgen begreep Axl wat voor een blunder hij had gemaakt en zei tegen Slash dat hij de nummers toch nog wou hebben. Slash antwoorde: "Mooi niet, je hebt ze afgewezen en daar blijft het bij."
Als Axl nou eens niet zo eigenwijs was geweest dan had GNR een killer rock album gehad een waardige opvolger voor "Appitite for destruction".
Slash heeft te veel poespas,
t gaat niet om hoe je eruit ziet, en of krom loopt van het goud zoals BA, maar om het gevoel en uiting. Maar ondanks dat vind ik em een geniale songwriter, speler en entertainer.
Volgens mij heeft hij tezamen met Jimmy page Joe perry o.a ook de les paul weer populair gemaakt in de wereld toen die minder verkochten ..Denk ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sir Peckerkäse
Slash is een verdraaid goede gitarist ..Altijd dus die LP gebruikt . Nooit echt een floyd rose gebruikt of andere dingen ..En kon noten buigen als geen ander ..
Slash is ook een van de beste riff-masters ..Zeer sterk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nils Veen
juist die poes pas is echt cool aan hem