Foto 1 moet de volledige gitaar bevatten, van het puntje van de headstock tot aan de strap pin aan de andere kant. En dan mag je nog twee detailfoto's toevoegen.
Printable View
Mijn inzending... Framus Television uit 1969
http://i629.photobucket.com/albums/u...psdx5bfbj5.jpg
http://i629.photobucket.com/albums/u...psmvgr32c2.jpg
Disclaimer: Slaat niet op voorgaande post.
De topic-titel was in voorgaande jaren: "Mooiste gitaar van Gitaarnet 20xx".
Met name dat "mooiste" vond ikzelf wel een essentieel iets, hoewel je misschien prima een gitaar mooi kunt vinden vanwege het verhaal eromheen. Ik stemde meestal wel puur "op het oog".
Hoihoi,
Het was alsof de krachten van de badgrot zelf me naar hier stuurden.
Ik ben enorm blij dat dit mooi topic wordt voortgezet. Ja, ik voel me zelfs een klein beetje vereerd. Neen, het is momenteel niets voor mij want het is druk met kleine Robin en zus Amelie. Zoals elke ouder je wel zal vertellen zeker...Hobby's worden wat op minimale kracht gezet en daar hoort ook de organisatie van de 'Mooiste Gitaar bij'. Gitaar spelen zelf is de laatste jaren ook wat in verval geraakt, momenteel vind ik zelfs de liefde wat terug met (het verfoeilijke voor velen ongetwijfeld) Rocksmith, maar het is o zo lekker makkelijk om dat gitaartje in te pluggen en te beginnen. Daarnaast heb ik ook een andere oude liefde herontdekt: karate (De badgrot verdedigt zichzelf immers niet ;) ). En zo komen we aan de eliminatieronde en hoort dit forum daarbij.
Maar kijk: ik ben er nog steeds en ik kom af en toe wel eens piepen. Het is zelfs een verkiezing 2.0 geworden, helemaal online, en daar droomde ik toch stiekem van. Dus ik kan alleen maar blij zijn, toppie HaroldA. Ik heb het 7 edities heel graag gedaan, hopelijk haal je er evenveel voldoening uit. En ohja: tuurlijk doe ik mee :)
Badman
Top! Ik doe ook zeker mee. Ik mik op een top 5 plaats, zoals de voorbije paar jaar ;)
Kunnen we ook al ergens kijken, of hebben we het met de teasers hier te stellen tot een nader bepaalde datum..? Dat heb ik gemist...
Die Framus zou zomaar eens hoog kunnen gaan scoren bij mij.
Eén van de gaafste dingen die ik hier sinds jaren voorbij heb zien komen.