-
Ik maak geen grappen over mijn band, wij zijn echt goed!
Over dat drummen...dat stond ook in de mail...maar die is gebounced,hmm..
In principe zoeken we een bassist,drummer hebben we, maar onze drummer heeft ook nog een andere band......en wij gaan het dadelijk heel druk krijgen, hij gaf aan dat dat lastig wordt omdat zijn andere band het erg goed doet.
Helaas kan ik niets online zetten, wellicht kan ik kleinere samples sturen. Ik probeer het nog een keer.
-
Okee, ik geloof je. Het smileytje was misschien wat misleidend.
Stuur dan maar wat samples.
Kun je anders alleen de tekst van je mail ook even sturen?
Geert
-
Hoi Chris,
Inderdaad werkt alles weer precies zoals het moet.
Over de London City was er sprake van een misverstand. Iemand zei dat de master volume na de fasedraaier onzin was. Vandaar dat ik toen aan het twijfelen gebracht werd. Moet je maar lezen, iemand maakte je uit voor iemand die er geen verstand van had.
Maar uiteindelijk ben ik toch gewoon langsgekomen en kwam alles goed.
Even voor de duidelijkheid; Geen slecht woord voor Chris. Ik ben een tevreden klant van CMW.
Hoe was het op de beurs?
Groeten van Geert
-
Hoi Chris,
Gelukkig. Ik hoop ook dat ik jou op geen enkele manier beledigd heb.
Kende dit forum nog niet? Ik vind hem erg leuk en post er veel. Jouw expertise zal hier ook zeker gewaardeerd worden.
Fijn dat je ook nog wat aandacht op de beurs kreeg en misschien volgend jaar meer geluk voor de Les Paul, haha!
Ga vanmiddag weer met de band en de JCM 800 oefenen. Dit keer neem ik mn BOSS OD-2 mee. Misschien binnenkort TS-9 reissue kopen. 100 euro bij Feedback...
Groeten van Geert