Dementie toegeslagen? Je vergeet het belangrijkste nog, het witte ringetje rond de switch!!! :makeup:
Printable View
Ik heb er net eentje gekocht. Even vluchtig getest, maar volgens mij is dit wel een goede aankoop!
Cool man! Laat effe weten wat je er uiteindelijk van vindt. Ben benieuwd!
na dit hier allemaal gelezen te hebben, ik word er nieuwsgierig van...
Ik heb op de mijne inmiddels een minpunt(je) ontdekt. Het komt er op neer dat je gitaarvolumepot wel eens dienst wil weigeren tot je de pot eerst helemaal dicht hebt gegooid, daarna werkt ie dan wel weer.... hmm. Zijn er meer mensen die zoiets gemerkt hebben of ligt het aan mijn exemplaar?
Verder blijft het een prima scheurbakkie! :)
Btw, de powerstack hangt aan een eigen output van een fueltank junior. Schone nette stroom, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan.
Ja, zou ook nog eens kunnen, maar het gebeurt dus opeens sinds de powerstack ertussen zit. Wel speel ik voornamelijk met mijn stratje, ik zal eens kijken of andere gitaren anders reageren.
Maar als jij je volumepot bijna dicht hebt, moet je dan toch verschil horen. Die powerstack kan toch niet zonder extra ruis het signaal maar onbeperkt opkrikken lijkt me :???:
En ik kan me toch echt niet voorstellen dat hij de volumepot van je gitaar heeft laten doorbranden of zo?