Oorspronkelijk geplaatst door
Orpheo
ik zeg helemaal niks over aanklacht of onderzoek. in het artikel word ook gezegd dat er hout e.d. in beslag alvast is genomen, en daar heb ik 't slechts over.
dat is het enige dat ik me afvraag, en ik zet het expres tussen aanhalingstekens, omdat er nog niks definitiefs is. Ik probeer ook zo min mogelijk te zeggen of/dat gibson 'slecht' is ofzo, ik plaats alleen een bericht dat er een onderzoek word gepleegd,meer niet. je legt me woorden in de mond, en dat heb je de vorige keer ook al gedaan. ik heb expres al heel snel mijn 'opiniepost' verwijderd, en toch denk je van alles te lezen.
Kom maar eens met daadwerkelijke citaten van mij in dit topic,en dan praten we wel verder.
@mark o:goh, het zit je echt dwars he? dat je je zo erg laat opfokken door iets op het internet. het zijn maar nulletjes en eentjes, op je computer. take a chill pill, neem ook een pauze van het forum van een maand of 2, ga lekker spelen op je gitaar,met de vrouw, met de kinders, en neem 't niet zo serieus. Leef je langer door.
Biertje?