Ik vind het een liefie. Leuk dat het een wolf in schaapskleding is.
Wat wordt de tip. Wel of geen trussrod? Ik twijfel nog.
Printable View
Ik vind het een liefie. Leuk dat het een wolf in schaapskleding is.
Wat wordt de tip. Wel of geen trussrod? Ik twijfel nog.
amateuristisch filmpje Guttlin Goliath in actie
ff wennen, zo'n korte scale maar zeker goed bespeelbaar.
hier met transistor ampje / op een dikke klinkt ie indrukwekkender uiteraard ...
staan nog geen dots op, vandaar een occasionele misser :)
http://www.youtube.com/watch?v=yfUMG...eature=channel
cheers, barno
:cheerup:
..........
:cheerup::cheerup:
klinkt lekker!
grappig dat toch nog volle geluid uit zon klein ding...
ben benieuwd waar zn grote broer op uit gaat komen!
greetz
georgy
hi gert,
ja dat lijkt me goed compromis. Al kan het zonder ook, denk ik nu na enkele dagen (voor een 17 inch of korter toch). Mijn gitaartje blijft nu steeds beter in stemming. Er zit wel bijna geen bow in de hals maar ik heb 'm toch helemaal goed kunnen afstellen met een lage actie.
Ik had voor de veiligheid wel een tamelijk breed neckprofiel gecarved, niet zozeer dik (21mm toets incl) maar wel dik D profiel (as opposed to V).
Heb er gisteren trouwens een slowblues op gespeeld op een festival: geweldig visueel effect :) en klonk nog lekker ook met een tubescreamertje derop.
Wat ook leuk was: de groep voor ons, speelde ook op Guttlin (Supreme Tux), klonk geweldig al zeg ik het zelf, en ik heb gespeeld op de groene Thin King en de Goliath...dus heel wat Guttlin aanwezigheid op het podium :)
Halshoek: kan het niet zeggen: heb het echt op het zicht gedaan (lat van zadel naar nut en die lijn mbv spietjes gecopieerd om mijn freesmal van neckpocket schuin te zetten. Heb geen gradenboog bij de hand maar er zit een verschil in hoogte van 3mm tov body tussen fret 12 en fret 18.
Als je ook nog de afstand tussen de 12de en de 18de fret zegt, kunnen we de hoek uitrekenen.