In ieder geval een hele mooie gitaar, ik ben wederom jaloers! Veel speelplezier gewenst, trek je niks aan van het commentaar der elitisten ;)
Mazzelpik...
Printable View
In ieder geval een hele mooie gitaar, ik ben wederom jaloers! Veel speelplezier gewenst, trek je niks aan van het commentaar der elitisten ;)
Mazzelpik...
Kereltje krijgt een wereldgitaar en gelijk vast het hele forum over elkaar.
Heel veel plezier met de gitaar, als het nu nog kut klinkt kun je niet meer je gear de schuld geven ;-) das namelijk wat ik altijd doe!!
Wat een prachtige gitaar, gefeliciteerd! Een versterker wordt m.i. pas iets om je grote zorgen over te maken als je met enige regelmaat optreedt. Tot die tijd is dit gewoon een prima ding.
Orph z'n Lp's heb ik alweer voorbij zien komen, die pakt ook elke gelegenheid aan ze te showen he http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
Ik weet het niet of het zo'n goed idee is om gelijk het beste te krijgen op jonge leeftijd, er zit een waardevol element in om zelf te knokken voor dingen en naar een volgende stap te groeien.
Veel beter dan de R serie kan het niet worden. Die ontdekkingstocht van goed naar beter is voor een groot deel de grap van alles.
Hij kan wel nog andere dingen ontdekken in andere gitaren:
- gitaren met een goede upper fret access
- lichte gitaren
- single coils, P90's, actieve elementen, ...
- bolt on of neckthru gitaren
- verschillende houtsoorten voor body, neck en fretboard
- tremolo's allerhande
- 24 frets
- ...
Ik denk toch dat er zoektocht voor hem genoeg overblijft hoor. Hij heeft enkel de pech nu dat hij nooit op slechte gitaren meer zal spelen :seriousf:
wow, echt een mooie gitaar. en als jij je geluid van je Vox toch goed vindt dan is eht ja goed, niet dan?;)
Ik ben ook 15, en speel ook 1,5 jaar, maar ik moet het nog doen met een 15 watt marshall en een goedkope ibanez. ;)
Schitterende gitaar, veel plezier ermee, en zoals EuroCinema zegt: die versterker komt vanzelf wel...
Lijkt verdacht veel op de Hondo II die ik had op m'n 15e.
Ik wens je net zoveel speelplezier.
mooie gitaar joh.
en wat betreft de Amp was jou keuze na eigen onderzoek, maak je niet dik
het is niet alleen de gear, maar ook het plezier wat spelen leuk maakt:ok::soul: