Daar heb ik niet van terug, wat je er ook mee bedoelt. Sommige mensen hebben gewoon geen leven, dat moet je ook respecteren!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Printable View
Daar heb ik niet van terug, wat je er ook mee bedoelt. Sommige mensen hebben gewoon geen leven, dat moet je ook respecteren!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
we zijn toch allemaal gitaar gaan spelen voor de aandacht? Ik ga niet voor niets met dat zebrajasje op het podium en op de foto, dat levert alleen maar meer aandacht op. Dus stop maar met het veroordelen hiervan, want we doen het allemaal.
amen! plus..
Aandacht is koel :satisfie:
Daar heb ik het niet over.
Ik bedoel de foto die zomaar opeens hier op het forum verschijnt zonder enige aanleiding. Ik had exact hetzelfde getypt als ze nu op een motor zat half-naakt als dat ze met een gitaar in de handen staat half-naakt.
En trouwens.. jij bent een vent.. zij niet. Ga jij maar op e.o.a. site waar voornamelijk meiden komen een onderwerp aanmaken waarin je jezelf voorsteld, en zo, vanuit het niets aankomt met je Zebra-jasje aan, half-naakt.
LOL ja harry, op het viva forum, willen we hier ff een linkje :seriousf:
Nou Harry, maat, voor jou dan!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
http://i104.photobucket.com/albums/m...t/DSC00253.jpg
Ik ga hier zéker spijt van krijgen, want dit is té gay, maar ik kon het weer niet laten..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Een blote man die een fallussymbool likt... Okee... ik sta vaak in roze shirtjes op het podium... Valt wel mee met dat gay dus! :satisfie:
Is dit een fysieke voorbereiding op de Gaytour van morgen?? :D:D
ik zou ze helemaal gek maken, die huisvrouwtjes.. :p
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom