klopt. doe op het moment mn best om me in te houden :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
wie was dat nou die zich voorstelde met die roze letters? in de zin van daaaag hooooooi.
Printable View
klopt. doe op het moment mn best om me in te houden :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
wie was dat nou die zich voorstelde met die roze letters? in de zin van daaaag hooooooi.
Was dat niet HANNESSTINKT? :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas
Was dat niet ene Mitch ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Maar inderdaad. Zulke figuren fleuren de boel wat op. Hannesstinkt, Kemink, Yamhammer, dat was allemaal erg onschuldig en grappig.
Maar sommige mensen komen enkel om keet te schoppen (zoals B_W) en anderen willen maar al te graag de mods uitdagen en zo de algemene sfeer verzieken (zoals A_K en zijn zeven nicks)... Die moeten er dan best wel zo snel mogelijk uit.
Ik had het persoonlijk vaak met Scali aan den stock, maar ik moet je eerlijk vertellen dat ik het wel leuk vond. Bizar figuur was dat die met iedereen binnen no time ruzie had, maar wel kan spelen en ook echt wel veel weet en dus best waardevol kan zijn voor een forum. Maar sociale vaardigheden? Ik vrees van niet.
scali, echt een geweldig figuur! was hij arts??
Nou, jij was anders ook niet mis :D maar wel het levende bewijs dat het forum zichzelf regelt !!11!1 :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Scali is iemand die iets met digitale shit heeft te maken, iets met het ontwerpen van software of zo. Hij weet echt heel veel van die zaken, maar zit zoals veel van die uitgesproken technisch georienteerde mensen helemaal vast in een bepaald denkpatroon, in een kooi zeg maar en die is niet op slot, maar ze kunnen er niet meer uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Scali (Dennis) beweert dat elke geluid lings digitale weg valt na te bootsen en dan kom je op wonderlijke en felle inhoudelijke discussies over modelling versus the real tube amp thing, of een sampler versus een Hammond met Leslie of een Rhodes piano.
Dat zijn geweldige discussies, maar Dennis kan niets aannemen van anderen en heeft per definitie altijd gelijk. Ik vind het wel jammer dat hij weg is, maar hij komt niet terug want dan wordt het weer zeer onrustig op een paar forums. :D
Wel jammer dat discussies vaak op de persoon terecht komen, want zeer scherpe inhoudelijke discussies is het mooiste wat er is. Gelukkig is dit een van de weinige forums waar politiek nog kan, want dat is op veel forums niet toegestaan. Hetzelfde geldt voor religie.
Tsja, en recent hadden we in zelfbouw Jochie. Die vond dat je met een goede decoupeerzaag geen lintzaag nodig hebt. Maar had nog nooit met een lintzaag gewerkt.
En afgelopen week natuurlijk Frenkie, een zielig kleutertje wat zichzelf heel goed vond.
waar is richwoodplayer eigenlijk gebleven?
ik zie nu eigenlijk totaal geen domme opmerkingen meer behalve van 2e rocker.
en een cruncher had een sacho opmerking daarnet in dat topic, omdat iemand zei dat ie miss een rotte snaar had en hij deze moest vervangen, had ook wel wat minder sacho gemogen.
ik merk wel dat als ik een paar dagen van het forum ben ik me wel weer goed moet inlezen, man wat gebeurt er hier een hoop per dag!
waar ik me wel lichtelijk aan erger is het gehalte noob topics in electrisch. in off topic kan je moeilijk posten zonder je in te lezen, ne op electrisch valt er gewoonweg weinig meer te posten, doordat het dichtslibt met of topics 'ik heb een nieuwe gitaar' of ' het grote ... topic' of noob vragen.
maar af en toe zit er nog wel iets leuks tussen, en ik heb het hier toch aardig naar mijn zin :satisfie:
sociale vaardigheden zijn niet iets wat iedereen zomaar van zelve bezit
sommige mensen leren het door ervaring en anderen moeten het echt voorgekauwt krijgen , en je hebt ze ook, die leren dat nooit, het sociale vaardigheidsknopje doet t niet ..
wat ik van dit forum vindt ..nou
ik ken menig forum waar het openen van een topic als deze tot op de grond zou zijn afgebrand, er zou een rel zijn geweest vanaf de eerste post
terwijl ik hier een aantal gasten met grote bekken heel openlijk zie zeggen,jah.je hebt wel gelijk..maar we bedoelen t vaak niet eens zo kwaad
en dan wordt er dus verder best redelijk over gepraat (de pisvlekken daargelaten maar die gaan er meestal goed uit met water en zeep)
ik vind het hier nog niet zo raar,..t is effe wennen..maar ik kom toch een paar keer per dag ff kijken omdat het ook wel verslavend is