Hehe, idd. Mja, ruilen tegen een 555 is best eerlijk, niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
Printable View
Hehe, idd. Mja, ruilen tegen een 555 is best eerlijk, niet?Citaat:
De mijne is niet zo mooi, de vorige eigenaar heeft hem gestript maar daar was de prijs dan ook naar. Die ebben toetsen zijn te gek, voelt lekker glad aan en je hebt wat meer attack, kan geen kwaad op een LP. Jij hebt wel de betere stem mechanieken. De platte schroef vd draagbandknop is die origineel? De mijne is een kruiskopje. Die frets van jou zijn wel errug laag en breed, is ie gevlakt?
Mooie plank, niet mee knoeien gewoon origineel houden, houdt ie zijn waarde wel. Metal speel je maar op andere planken, hier moet je BLUESROCK op spelen :rockon:
Dat op zich wel, maar die wil hij niet. Het is ook troep, maar vooral te duur voor wat het is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minoin
Ik had er 3 en eentje is dus al verkocht. Er hoeft er van mij geen een meer weg.Citaat:
Ach en er nog eentje erbij zal voorlopig niet gebeuren. Hoeft ook niet perse toch?
Ik ben blij met wat ik nu heb en er is de afgelopen maanden al veel geld (voor mij dan) aan besteed.
Misschien enkel een pre amp er in, gewoon om te proberen. Maar dan wel zonder er extra gaten in te hoeven boren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frekie
Neuh, zou ik ook niet doen. Het is nou ook weer niet zo dat die Studio's zo ontzettend verschillen onderling, aldus mijn bescheiden mening. Je hebt nu een goed exemplaar, zou je op den duur misschien mooi op de loer kunnen gaan liggen voor een leuke standard of zo als je het toch bij Les Pauls wil houden.http://forum.geocaching.nl/style_emo...ault/ph34r.gifCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Dat is wel de bedoeling in ieder geval. Maar nu even niet, genoeg is genoeg. :pCitaat:
Nou welke is het geworden? De zwarte of de rode?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
Ik vind persoonlijk die rode mooier want daar zie je de houtstructuur nog door heen maar zoals ik zeg dat is persoonlijk. Als je hem hebt wel plaatjes plakken hiero!