in NL wellicht ja. in de usa blijft de verkoop groeien. vanwege de lage dollar kunnen ze sowieso minder verdienen in de EU he....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Printable View
in NL wellicht ja. in de usa blijft de verkoop groeien. vanwege de lage dollar kunnen ze sowieso minder verdienen in de EU he....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Maar Harley wordt meer gepromoot als 'totale' lifestyle. Naast de bike moet je ook de kleren, de zippo, de mok, de sleutelhanger etc. hebben. Daarbij is het voor een auto- of motormerk gebruikelijker om een dealerschap te hebben met maar een merk (waar stiekem achter in de hoek soms wat merkvreemde inruilers staan), ik zie dit bij een instrumentenmerk niet zo snel gebeuren. Exclusief en begerenswaardig bereiken ze al door customshopmodellen in gelimiteerde oplages uit te brengen. Ik wil wel eens zien hoe dit gaat uitpakken, ze kunnen het kleinere dealernetwerk wel beter beleveren en de bijbehorende service waarborgen en dat zal ook wel wat opleveren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN
Hallo,
voor degenen die er (ook) al mee in hun maag zitten, heb ik een searchtooltje gevonden van de winkels in Nederland die tot nu toe door Gibson "Authorized" zijn Gibson te verkopen, hoe triest het eigenlijk ook een beetje klinkt naar mijn idee.
http://www.gibsoneurope.com/smartsite.dws?id=3879
Hoop dat jullie er wat aan hebben!
Dit was volgens mij al behandeld denk ik.
EDIT: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ghlight=gibson
hier dus
Geen dealers gevonden in:
Drenthe
Flevoland
Friesland
Limburg
Braband
Overijssel
Utrecht
Zeeland
gelukkig wel 'mijn' lokale muziekwinkel :D
(verder iemand Vriese 'Musicpalace' al eens (van binnen) gezien? man, wat een mega gebouw is dat geworden, schitterent :o)
straks heb je 6 plus winkels (komen er vast wel nog enkele bij) die meer gibson's in stock hebben en dan kun je vergelijken.
Dan voorheen dat er veel winkels waren met een minimale voorraad.
hmmm, dan is de huidige situatie toch beter.
:)
**Twee onderwerpen samengevoegd**
Sorry had m ook in het bestaande topic kunnen plaatsen inderdaad. Maar dacht zo meer mensen te bereiken om de link te kunnen volgen. Had ook niet de intentie om weer een discussie te beginnen erover, puur en alleen informatie doorgeven zodat mensen duidelijkheid kunnen krijgen.
Misschien kenden mensen de searchtool al lang en geef ik oude informatie door. Heb via e-mail contact gehad met gibson en zij gaven mij deze link onder andere.
Nee, dat klopt niet. Sterker nog, met de lage dollar kunnen ze juist veel meer verdienen in de EU. Voor ons is de dollar goedkoop, maar voor hen behoudt de dollar in de interne markt gewoon zijn waarde.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Maar vreemde move van Gibson, hoorde bij The American Guitarstore hier in Enschede dat ik snel moet zijn als ik een Epiphone wil :(
Grappig. In Belgie moet je kiezen uit Nederlands of Frans en kom je op respectivelijk de Nederlands of Franse (met hoofdletters) site. Belgen kunnen dus niet zoeken. (Tenzij ik er over kijk natuurlijk)
*edit* Nevermind op het taalkies schermpje staat er "dealers in belgie / revendeurs en belgique"
4 resultaten :s