tuurlijk! Pestilence is gaaf.
@ Gerre: Benediction en Bolt Thrower vond ik tot voor kort even gaaf, maar met het nieuwe album van Benediction liggen ze toch voor ;)
Printable View
tuurlijk! Pestilence is gaaf.
@ Gerre: Benediction en Bolt Thrower vond ik tot voor kort even gaaf, maar met het nieuwe album van Benediction liggen ze toch voor ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
hmm ik vind er nog wel wat afstand tussen zitten, het laatste boltthrower abum (those once loyal) was erg vet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een band als Massacre of Obituary nog veel gaver vind op death metal gebied. De UK is op een of andre manier altijd "net niet" geweest. Was met de thrash metal bands ook, best leuk maar kwam toch allemaal net niet aan de concurrentie uit de US of Duitsland op Sabbat na dan, dat was IMO DE beste thrashband uit Engeland. Verder had je nog Xentrix die op de eerste plaat niet onverdienstelijk testament naspeelde, Onslaught, DAM, Acid Reign, Slammer etc etc...
Pestilence is wel tof maar alleen de eerste twee platen, daarna werd het van die typische doorsnee morrissound death metal.
behemoth ? :chicken:
als die nog niet geweest is, geweldige band vind ik..
In het geval van een band als Benediction ben ik het met je eens, maar klassiekers als napalm death en carcass heb ik zelf niet onder de noemer "net niet" staan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Ik vind sommige oude napalm death albums wel aardig maar met carcass heb ik nooit echt wat gehad. Ik vind het een beetje een hype band alhoewel ik best wel naar "reek" kan luisteren.
Reek of putrefaction is wel een beetje vermoeiend om naar te luisteren, necroticism... vind ik echt briljant.
Doel je met de hype op de reunie zoals op wacken of op de band an sich?, want ik zie niet wat er hype is aan carcass.
In mijn ogen is het een originele en sterke band, die in de jaren muzikaal enorm gegroeid is en per album behoorlijke stijlveranderingen heeft doorgevoerd, waar de meeste metalbands lekker hetzelfde blijven doen, zoals bijvoorbeeld de door jou genoemde morrisound bands.
Behemoth zijn een stelletje opmaaktutjes met te veel occulte fantasieCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Nog gayer dan de leren broek van Yngwie.
De muziek is wel aardig, dat dan wel.
Ja ik heb er ook niks mee. Op een of andere manier kan ik het maar niet serieus nemen. Net als die 'videoclip' van Immortal. Als elfjes door een bos rennen, met tovenaarshoed en al!
Over Immortal gesproken, Sons Of The Northern Darkness is nog steeds een van m'n favoriete albums all time!
http://www.youtube.com/watch?v=Hr9wObkGTYM
Een van mijn favorieten als het op Thrash uit de jaren 2000 neerkomt; Evile.