Nee hoor, ik lees wel.Ik heb er alleen niets aan toe te voegen.:D
Printable View
Nee hoor, ik lees wel.Ik heb er alleen niets aan toe te voegen.:D
Jij die me altijd laat lachen heeft niets toe te voegen? Dat maakt me droef Bert
Laatste update aan de MayQueen, nu zou het goed moeten zijn.
http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/mq-1.gif
Edit: in mn haast nog vergeten R6 aan lug1 te verbinden. Op het pcb design is dat al aangepast, dus niet echt een ramp.
Tijd voor een foto! Vanmiddag enkele uren kunnen solderen, dus op de foto zie je een SHO en de boutique Box of Rock van Ponq. Daaronder ligt mn volumepedaal. Deze zit ondertussen in de behuizing, maar het troubleshooten is voor morgen. Vermoedelijk zit er ergens een slecht contact, want soms blijft hij op hetzelfde volume, andere keren doet hij het goed, maar verwisselt het punt waar hij helemaal stil is wel eens. En op t laatst kreeg ik zelfs geen bypass signaal meer. Morgen of volgende week ofzo alles dus bekijken.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01445.jpg
Progress report:
Finished!
A/B met buffer
Troubleshooting
Volumepedaal
On board klaar
SHO
Boutique Box of Rock
Geëtst en geboord
Tremulus lune
Thor
Nog af te drukken en te strijken
Nijboertje
MayQueen
Payback
Neovibe
Ross Phaser
2e SHO
Op Ponq zijn tekentafel :D
Delay
Probleem gevonden! De opening in het tandwieltje waar de pot in moet is iets te groot. Eigenlijk was het effect zelf dus van de 1e poging in orde. Misschien dat ik nog kijk voor een andere pot, eerst zien hoe ik die bevestigen moet zodat ie niet verschuift.
Waar lijm al niet goed voor is :satisfie:
Morgen foto's van de afgewerkte volumepedaal.
lekker bezig dude, keep it up!
(let trouwens even op de blauwe draden langs het tandwiel. Op de foto lijkt 't dichtbij;) )
Hee Valoosj, hoe ben je aan de behuizing van dat volumepedaal gekomen? Ik wil zelf ook nog eens een volumepedaal of een expressiepedaal bouwen, maar ik kan nergens zo'n behuizing vinden, dus ik was benieuwd waar jij hem vandaan hebt gehaald.
Ik denk dattie een kapote crybaby heeft gescoord via marktplaats.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styxie