Wat zou dan voor deze tijd een marktconforme prijs zijn?
Printable View
Wat zou dan voor deze tijd een marktconforme prijs zijn?
Ben geen kenner maar meer dan 1300 zie ik niemand er voor geven. Als hij nou ook in Fuellerton gemaakt was zou het een ander verhaal zijn
Zelfs de Fullerton Avri's maken weinig indruk op de Nederlandse markt. In de USA worden ze gezien als directe afstammeling van Leo's stratocaster, prijzen vanaf 2500 tot 6000. De 86/87 reissue heeft een hoop voor op de reissue's daarna maar niet in Nederland. 1300 lijkt me inderdaad realistischer.
Ik vind de neck te dun maar hey, het was the eighties.
Pootao is weer terug na een schorsing ! Kijk ff naar mijn verdachte advertentie op Marktplaats over blablabla Mag waarschijnlijk niet linken maar is dit een verdachte advertentie ?
PermBan is blijkbaar niet goed gegaan, bij deze alsnog. Dus niks terug na een schorsing en al helemaal geen extra aandacht voor je eigen handel. Doei.
...Mijn verdachte advertentie?
Je vindt je eigen advertentie verdacht? In dat geval, wie zijn wij om jou tegen te spreken?
Maar weet je zeker dat dit geen manier is om als dropshipper wat aandacht te genereren van je doelgroep?
Ik vind het dan ook niet echt verdacht.
Er zijn genoeg bouwers die een 59er LP tot in de kleinste details nabouwen, zonder logo en zonder te beweren dat het om een echte 59er gaat.
Lijkt me in dit geval niet anders.
Hij vermeldt het er ook nog eens netjes bij.
En tsja, terug na een schorsing, joepie, waar is het feestje?
(Ik weet even niet in welk topic dit moet, maar het gaat over twijfels en advertenties, dusseh...)
Hebben jullie ook dit mailtje gehad?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marktplaats
ik gooi alle marktplaats spamzooi altijd ongelezen weg :D
Nope...vaag verhaal.
Ik check het wel even bij Marktplaats zelf.