dat nut ontgaat mij ook :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
me-50 heeft net ruis gekregen maar de gt 6 vind ik over kill ik zou graag zelf een pedalboard maken maar ja geen geld he
Printable View
dat nut ontgaat mij ook :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
me-50 heeft net ruis gekregen maar de gt 6 vind ik over kill ik zou graag zelf een pedalboard maken maar ja geen geld he
je zal geld hebben als je die shit verkoopt :)
wat ik vooral leuk vind is de diversiteit. that's the spirit !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bagheera
Ik mis nog een telecaster, maar soit :D
Hoi,
Ik wil ook even wat laten zien.
Tis niets bijzonders. Squier he,
Speel nou ong , 2,5 jaar gitaar, Had eerst een Ibanez rg270dx maar dat vond ik maar niets.
eerste 2 van links zijn nieuw gekocht , waarde ong 350. dus geen multiplexshit.
Die relic ook niet.
http://img504.imageshack.us/img504/5...rkleindks4.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/9...rkleindsg0.jpg
Mischien niet de moeite waard, maar toch.
Squier Stratocaster Deluxe serie.
Squier Jazz bass
En Squier Telecaster Korea = BTW te koop
Versterker Marshall VS 60Watt.
Pedalen, Boss Ds1 & Ds2 & Ce5 & DD6, En een redelijk unieke Ibanez wh10.
Wil binnekort toch wel voor een fender gaan.
Ook speelt die squier prima
met squier is niets mis hoor... En het is nu niet dat het 3 affinity-squiers zijn, maar een STD Jazzbass, een Vint.Mod. Strat en een onbekende tele! Puike collectie hoor!
Die slagplaat van die strat, is dat echt tortoise, of een printje?
Nee , printje, tis niet dat je die lagen ziet zeg maar.
Die squier klinkt voor rhcp prima, speel ik voornamelijk, maar sommige geluiden haal ik er niet uit. Voor de rest ben ik heel tevreden.
Die tele, wat is dat voor iets? Heb je die van't weekend een uitstapje naar Georgië/Zuid-Ossetië laten maken? :D
Haha, nouja, grootste fout ooit gemaakt om een relic te beginnen.. :sssh:
:seriousf: :seriousf: :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyvs
Die slijtageplek van de elleboogverwering ziet er nog vrij realistisch uit. Ik weet hoe moeilijk het is om een gitaar afgewerkt in PU-lak te doen verweren.
Ja klopt, Door die lak is vrijwel moeilijk om er door heen te komen, je ziet op de plek waar je zogenaamd meest op komt het echte hout, en dr om hout met het doorzichtige lak.
Dat was echt schuren.
Hij staat nu op Markplaats voor 150 euro, moet er echt van af.
:D ja ik ook maar die komt er nog wel eens een Les Paul moet er ook nog eens bijkomen :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
doe maar eerst een tele, belangrijke dingen gaan voor :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bagheera
jammer ik hou meer van het gibson geluid maar als het een troost is het zal toch de tele worden want de les paul die ik wil ligt voor het moment nog erg VER van mijn budjet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
haha, Koop mijne ben je voor 150 klaar. :D
zelfs dat kan er voor het moment nog niet af :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyvs
Voor hoeveel wou je dan een Tele kopen?
Ok, ook weer een update van moi
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...807865-530.jpg
:sssh: statief
beetje onduidelijke foto... maar ik zie een valveking dus dat is goed:) en ik zie een strat.
dat is nu ook weer niet iets voor nu direct he ik denk dat ik over een jaartje of 2 een tele koop van rond de 7 á 800 euroCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
das toch genoeg denk ik he misschien 2de hands
we zien wel maar het eerste dat nu binnenkomt is een 4x12 ergens de komende maanden
Je ziet daar.
Een bankje > een Semi Ak. gitaar > Fender USA Anniversary 40th > Mijn fav. gitaartje met EMG 81/85 en Spelzer Tuners een Marshall JCM900 Lead 1960 Kast, en een Peavey Valveking vk100. Daar boven B&M Speakers.
Ow en een flesje Malibu en een blikje pringels. Allebei op.
ok klinkt goed:) malibu vind ik alleen niks... pringels daar in tegen wel:)
Dit is het nu:
http://i20.photobucket.com/albums/b2...m/IMG_1555.jpg
Mooie collectie Erik, inclusief Koch... hoe ben je acoustisch vertegenwoordigd?
Een Alhambra en een merkloze, al speel ik op geen van beide. De Ibanez links boven heeft piezo-elementen en speelt fijner :)
Zeer knap anders, ik herinner me nog dat je die 2 PRS'en hebt gekocht (misschien zelfs die 3de ook, de groen toch?).
Vind je ze echt zo goed, ik moet er nog altijd op eentje spelen ?
ik zie anders 5 prs-en hoor :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soupero
@andersD: mooie set, mooie set. behoorlijk mijn smaak!
Ik zie ook 5 prs'en MAAR ik zeg dat ik het nog herinner toen hij die 2 had aangeschaft en hier kwam tonen en dat is ondertussen al enkele jaren geleden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
;)
Citaat:
hmhm ok :P nja ik kan me eigenlijk wel herinneren dat ie van al die gitaren een topic had geopend....
Iedereen heeft zijn/haar smaak, maar voor mij is en blijft PRS hét merk. Dat zit hem in het geheel van geluid, bespeelbaarheid, uiterlijk, betrouwbaarheid, veelzijdigheid en stemvastheid. Bij eigenlijk alle gitaren die ik heb gehad, was het totale gevoel minder. Ik heb Gibsons gehad die beter klonken, Ibanezen gehad die beter speelden, maar nooit had ik daarbij het gevoel: dit is het voor mij. Bij alle PRSen die ik heb en heb gehad krijg en had ik dat gevoel wel :)Citaat:
>Orpheo
Over alle nieuwe gitaren heb ik wel een topic geopend inderdaad. Het is alleen bijna twee jaar geleden dat ik een nieuwe gitaar heb gekocht, toch wel redelijk uniek ;) Wat mij betreft mogen mensen raden welke de laatste was!
dat weet ik :D das je PRS CE (hehe nu heb ik eindelijk de naam gevonden :P ). OF de malmsteen, maar volgens mij de CE (alder body, een oudje geloof ik, pre 1995...). I've got a nick for remembering great axes :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
dat zijn echt mooie gitaren zeg!! geen een die ik niet kan waarderen! goeie smaak en lekker veelzijdige gitaren!Citaat:
Volgens mij is die lespaul het nieuwst hoor! Gave collectie hoor Erik, de tering.
Wow :nervous: Dat zijn...alle gitaren die ik zou willen hebben :chicken:
Bedankt voor de complimenten, ik ben ook wel content :) Wat ik wel zie gebeuren is een gitaar of twee eruit en misschien een nieuwe versterker, op een of andere manier heb ik al een tijd geen gitaar-GAS meer :nervous:
Mijn laatste gitaar was de Les Paul, eind 2006. Het enige wat ik sindsdien heb gedaan is spullen verkopen :o
Jippie, wat heb ik gewonnen?!?!??!?!Citaat:
Een Roadkill plectrum :rockon:
Ach... die heb ik allang! was toen een actie... Gratis roadkill plectrum bij een Gibson Explorer....
Moet Fnark nu ook al Roadkill plectra in de aanbieding doen om van z'n zooi af te komen??