idd ik word ook ziek van dat gespam. op kapaza is er zo'n idioot die probeert richwood gitaren te slijten á 250 euro terwijl ze in de winkels voor 160 euro liggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
Printable View
idd ik word ook ziek van dat gespam. op kapaza is er zo'n idioot die probeert richwood gitaren te slijten á 250 euro terwijl ze in de winkels voor 160 euro liggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
oeps forumkuren :D
ja soms duurt t effe.....
inderdaad, t kan ff duren, heb t ook al voorgehad, maar dan kijl ik de dubbelposts er gewoon uit.....
Ik had het gisteren ook. Dan doet ie er teringlang over, en dan doe je vorige en vernieuwen, en dan staan er plotseling 4 posts. En dat met 1 keer klikken. 8-)
En als iemand te snel is met reageren, kun je ze niet meer weggooien.
RICHWOOD RULEZ:p
zo die staat ook weer bovenaan
mijne is na een krappe 2 weken alweer weg, leuke gitaar, maar die boomstam als hals.... :wink:
Ziet er leuk uit Franc! Ik zie dat ze bij Richwood meer moeite doen om te bookmatchen dan bij Gibson :)
t speelt gewoon niet lekker.
echt wel teleurgesteld in die dingen wilde er 1tje gaan kopen maar het is gewoon ECHT niet wat ik zoek... wel mooi en het geluid is fijn maar ze zijn zwaar en de nek is niet snel, ook voelt het hout van t fretbord niet fijn voor mn vingers... zelfde geldt voor SG's.