@Supahfuzz:
Mooie plank
Mooie gitaar (de esquire)
Mooie amp
Een hele lekkere edoch eenvoudige (dankzij CM) setup, bravo!
Printable View
@Supahfuzz:
Mooie plank
Mooie gitaar (de esquire)
Mooie amp
Een hele lekkere edoch eenvoudige (dankzij CM) setup, bravo!
thanx, Ik zal eens kieken of ik binnenkort wat mp-drieen kan maken van het e.e.a.
hmm ziet er redelijk uit , maar ik vind hem eiglijk tog wat te kleinCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
die maten van die van thomann vonk eiglijk wel ideaal, misschien toch nog maar even wachten dan
Die Showmaster is toch aardig groot hoor...
Ik heb hem zelf ook
binnenmaat: 760 bij 380 mm en +/- 100 mm hoog
Hi ...
ik had even een vraagje naar al deze zelfbouwers hier. Ik heb een aantal pedalen nu en vind het echt lastig om die elke keer stuk voor stuk te moeten meezeulen. Daarom zocht ik iemand die het zag zitten om voor een prijsje een te maken voor me. Ik zou graag zelf een maken, maar heb zowat 2 linkerhanden en absoluut geen verstand van al die kabels enzo. Laat aub iets weten indien je dit ziet zitten.
PM me of mail me gerust. terry_thinline@hotmail.com
Ik hoop dat er mensen tussen zitten die dit willen doen.
Koop toch gewoon zo'n ding bij Thoman:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Traai
http://www.thomann.de/thoiw7_rockcas..._prodinfo.html
http://www.thomann.de/thoiw7_rockcas..._prodinfo.html
Daar kun je ze zelf niet voor bouwen.
Precies :)
Ik heb ook z'n Warwick case en ben er zeer te vreden mee.
Ik heb er alleen wel zelf voorhogingen in gebouwd etc maar dat is zo gemaakt.Men neemt een spaanplaat van rond de 3 euro,potje zwarte verf en klitteband :D
Ik heb ook zo'n warwick case, maar ik kan niet zeggen dat ik hem nou heeeeel stevig vind. Als ik een beetje flink op de wah sta, dan buigt ie aardig door. De scharnieren vind ik ook niet echt geweldig.
Dus....voor het geld vind ik hem redelijk, maar als je flink wat te besteden hebt, dan zou ik voor wat anders (dikkere houten case) gaan. Of anders is misschien een pedaltrain iets voor je.
Leuk dat die Quattro zo goed bevalt. Grappig dat, na zoveel jaren (destijds Ibanez UE4..), het analoge multi-effect weer in productie is. Keeley's Workstation komt eraan, de Quattro is er al ... ben benieuwd of er meer komen.
Al een foto van die keeley workstation gezien of nog niet?Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet :)