^ Inderdaad, zoals hierboven.
Printable View
^ Inderdaad, zoals hierboven.
Persoonlijk zou ik me ergeren aan het feit dat het plaatje rondom de toggleswitch scheef zit en gelijk recht zetten..
Vroeger zou dat mij ook geërgerd hebben, maar ik was het vergeten totdat jij er iets over zei. Ik heb hem in het begin een keer goed vast gezet en sindsdien niet meer aan gezeten. Sinds aankoop heb ik er nog niets aan laten doen en na al die tijd zit de tweedelige ring voor de brug pickup er nog steeds op (want gebroken). Ook dat stoort mij niet.
Ooit zet ik alles weer goed.
Want ooit verkoop je hem weer.
Ik check alles voordat ik iets koop en daarbij speel ik er lang op zodat ik zeker weet dat ik hem voor altijd zal houden. Alle andere, zoals de Standard, vielen daar niet onder onder omdat ik wist dat (bijv.) de Standard vervangen zou worden voor een Custom.
Ik ben gelukkig niet als jij en dat is een ZWAAR understatement. Wanneer ik jou elke maand op Marktplaats tegenkom waarbij je weer eens een gitaar verkoopt, lijk je net een gozer die gelijk alles neukt zolang het maar een kut heeft. Ik denk daadwerkelijk na voordat ik iets koop en koop niet alles wat ik zie.
En dan zegt men dat die ene Roel geen keuze kan maken, go figure.
Waarom gaan jullie niet 's een keertje bij elkaar koffiedrinken o.i.d.?
Sjonge jonge, dit is te kinderachtig voor woorden..... :stop:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...9/IMG_2607.JPG
Bij deze ook eens mijn aanmaakhout voorstellen ;)
Netjes , wat is dat voor telecaster rechts boven?
Thanks.
een Squier Master series Telecaster thinline HH