haha, I love you too, Nick <3
Printable View
ik vond 'm zo gassig dat ik de prijs er wel voor over had. en ik kreeg toch korting btw. :sssh:
De favorite switch is ideaal. heb je toch 2 presets aan je voeten. Binnenkort maar weer eens stereo spelen met dat ding, maar het is nu al net zo gaaf als op die youtube-filmpjes
en de creative kant om songs te schrijven en te componeren wordt nu al geprikkeld.
weet niet of ik het goed begrijp wat je bedoeld met verhouding. maar het kan 100% dry of 100% wet en alles er tussen in. De pre delay is daar ook interactief mee om een levendige natuurlijke reverb sounds te realiseren.
ik heb geen last van een volume drop. maar mocht dit in andere setups wel zijn, deze jongen heeft een +/- 3 db boost of cut mogelijkheid.
hierbij maar ff de specs:
Hand crafted, computationally intense Spring, Plate and Room algorithms
Super Low Noise, high performance A/D and D/A Converters
Premium analog front end and output section
Analog dry path for a zero latency dry signal that is never converted to digital
High Performance DSP
High and Low damping controls for extremely flexible reverb tone shaping
Dedicated pre-delay control
Mod mode for a beautifully modulated spring, room or plate reverb
Shimmer mode for infinite pitch effects in the tank
Stereo Input & Output
+/- 3dB adjustable analog boost or cut when effect is engaged
Favorite footswitch for saving a favorite setting
Rugged & Lightweight Anodized Aluminum Chassis
No-Nonsense User Interface
Bypass selectable between True Bypass or Analog Bypass with trails
Ja, de Strymon boys are hitting it big. Die zijn in een korte tijd vrij groot al geworden!
Het zijn dezelfde kerels hoor. ;) De naam is alleen gefuseerd. De Strymon line was een divisie van Damage Control en was bedoeld als een iets goedkopere line van Damage Control, maar omdat Strymon nu zo goed loopt doen ze alles gewoon onder dezelfde naam.