Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Vette marshalls en heel erg mooie les paul!!
Printable View
Citaat:
Vette marshalls en heel erg mooie les paul!!
Die Ibanez heet DT-420 CS (cherry sunburst) en is een spotproductie (+/- 250 stuks) uit 1992,heb er zelf een zw-setjes EMG's ingezet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
Hij heeft al wat beschadigingen helaas,daar wil ik het bij houden :-),ik speel er genoeg op maar niet meer in de oefenruimte.
Die is eventueel te koop met originele Ibanez Destroyer case voor +/- 400 euro,is een model dat niet in Nederland is uitgebracht, google op Ibanez DT-200 voor meer informatie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
Bijna, voornamelijk middeleeuwse volksmuziek...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollol
heb jij niks te doen ofzo??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
Blend heeft ook een echt leven trouwens, maar laten we het daar vandaag vooral niet over hebben...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jdrokker
Hey BELG, gaan we sarcastisch lopen doen? :sneaky:
ik moet ns een nieuwe foto van mn collectie gaan maken ^^
heb al een tijdje hier niet gepost en is dus al wat veranderd^^
ik weet ut niet jong
Ga je nou hier in dit topic de boel lopen zieken? :angry:Citaat:
Ik zal van het weekend eens wat foto's maken van me nieuwe collectie :) De LP's en SG staan paar pagina's terug maar goed, een echte familie foto moet nog gemaakt worden ;)
nee jij wel zo te zien:P grapje
Niet lullen, plaatjes vullen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
btw wat betekenen die circonflexes? Zie het wel vaker maar vat het niet. :???:
En bij deze een officiële waarschuwing. Volgende grapje is een weekje vakantie.Citaat:
Citaat:
ik krijg de plaatjes niet geupload bij imageshack.....
heeft er iemand nog een andere site waar ik gemakkelijk plaatjes kan uploaden?
Ha nu doen je foto's het.
Mooie cab man! Wat is dat trouwens voor een wah op de vloer(die blauwe, een RMC denk ik dan maar?)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
thnx^^ dat is idd een rmc, *rmc 2*
Ah RMC 2 ;)
Die Marshall cab he, hoord die niet links boven in de hoek dat plaatje te hebben met "100" erop? Of is dat weer een andere serie? Ik vind deze cabs zo vreselijk mooi, dat doek, klein goud logo'tje er op, die smalle gouden biesjes bovenop..heeeeel fraai.
dat is de 1960ahw, een handwired cab ook heel erg mooi!!! ik wilde die eerst nemen maar die viel net buiten mijn budget omdat ik ipv een tsl een jvm nam. :noob:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
ik heb een 1960tv, dat is met greenbacks, en een iets langere versie dan de standaard 1960a
Die camo is best wel dik! Mag ik vragen hoe oud je bent en of je alles zelf hebt gekocht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
17, en ja alles zelf gekocht. heb slechts een klein beetje geleend van mijn vader destijds voor mijn versterker omdat ik hem zo graag op me verjaardag wilde hebben haha!) maar alles netjes volgende maand terugbetaald :)
ik werk er hard voor en ben er trots op hoor :)
edit:
niet alles is van mij ^^
acoustische gitaar is van mijn vader samen met die rode kawai stratocaster en die praxis starterset stratocaster ^^
bedacht ik me zojuist even :)
maar voor de rest staat alles op mijn naam :noob:
Cool, dan is het approved ;)
NIet mijn collectie Caparisons, maar die van Musik Produktiv:
http://85.17.151.88/325050001-325100...96_6_3dmf.jpeg
Ja, bij mijn Pacifica 012 gebeurde het wel eens, maar op een gegeven moment stopte het.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollol
Mooi, mooi, zo'n Angelus (rechtse kolom, 2e van boven) staat al lang op mijn te testen lijstje, maar is er tot op heden nog niet van gekomen, helaas :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minoin
Die CA is ook wel nice (rechtsonder)...
Als ik het goed begrijp:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
- Marshall JVM410H
- Marshall 1960TV
- 2 hele mooie en best dure gitaren
- zooitje pedalen
- 17 jaar en alles zelf betaald
knap hoor!
Toen ik 17 was had ik een Hondo Les Paul voor 175 GULDENS met zwart plakplastic op de body.
Dit heb ik eraf gehaald destijds en toen zag ik waarom: Allemaal beschadigingen maar deze heb ik toen gerepareerd en zelf weer opnieuw gelakt waardoor de gitaar een soort van wine/cherry sunburst kreeg, best mooi vond ik toen.
Ook had ik een Ibanez Compressor pedaaltje die ik als distortion gebruikte.
Ik zorgde ervoor dat de batterij bijna leeg was zodat de compressor als een distortion reageerde. :D
Dit zakie sloot ik dan aan op mijn pickup (dat is een oud apparaat waar je ronde schijfjes van vinyl met hele fijne groeven erin op kon leggen waarna er een naald door de groeven ging. De naald zette dan het minuscule reliëf wat zich in die groeven bevond als een elektrisch signaaltje om naar een vesterker).
Ik had de naald er dan uitgehaald en de 2 draadjes hiervan had ik aan mijn gitaarkabel geknoopt. Geen grap, ECHT gebeurd.
Sinds een paar jaar kan ik me wat beter spul veroorloven....
Heb je daar foto's van? Hoe kom je op het idee om dat te doen?Citaat:
Je had vroeger van die draagbare cassette decks met zo'n piepklein
microfoontje. Daar kon je hetzelfde mee doen. En als je die dan
doorlusde naar je stereo dan had je een soort van pre-amp die een
distortion veroorzaakte....
Vroeger. :noob:
Nee, helaas geen foto's. Ik had de naald eruit liggen en zag die 2 draadjes zitten. Destijds was ik behoorlijk inventief. Dit is minder geworden in de loop der tijd....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Dat van die cassete decks wist ik niet. Ook goed gevonden. :) Ik heb het vroeger wel jammer gevonden dat de (meeste) draagbare cassete recorders geen line in hadden.
Daarom moest je met een soldeerboutje aan de gang. En met een standaard equalizer was het een en ander nog in te stellen ook. :pCitaat:
Volgens mij heb ik nu ook een collectie :)
http://members.lycos.nl/hertogjan45/.../collectie.jpg
Epiphone Les Paul Standard Plus (flamed maple top in cherry sunburst)
Ibanez GRX70
Roland Cube20X
/me is happy!
(heb ook nog een lelijke GTA10 versterker overigens...)
Die gta10 was ook mijn eerste amp! Best coole dingen, klinken een beetje als poep, echt ontzettend smerige transistor-drive (maar daar kun je ook weer leuke dingen mee doen), maar zijn niet kapot te krijgen.
De gain was echt enorm poep ja, de klank varieerde dan ook van enorme poep (met veel distortion) tot wat mindere poep (want clean was het ding best te pruimen). Stevig is het ding wel ja, maar goed, daar maak je geen mooie muziek mee. Ik ken wel iemand die er met een effectenpedaaltje nog wel wat leuks uit kan krijgen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
Koop eens een groter cabinetje joh:D
bagheera mooi spul!
Sow, mooie foto's!
ja ik zou wel een 4x12 bogner willen maar dat kan ik nu even niet aan nieuw al helemaal niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Misschien een 2x12 bogner als Nielsje hem te koop zet en in de tussen tijd zal ik het hier mee moeten doen want het geld is op :seriousf:
@ ricky en artnaz bedankt voor het complimentje
Mijn collectie is weer iets uitgebreid
Dit zijn al mijn gitaren:
http://i111.photobucket.com/albums/n...erzameling.jpg
vlnr:
Prs Tremonti SE
Juan Salvardor modelo 2 (mijn allereerste gitaartje)
Gibson Studio Les Paul Premium
Yamaha CPX5
Framus Diablo Pro
Degene die gebruikt worden:
http://i111.photobucket.com/albums/n...achgitaren.jpg
PS mijn PRS staat te koop!
bagheera leuk spul bagheera, al ontgaat me het nut van die M50 en die GT6 :D