Mij maakt het ook niet uit. Ik vind het wel nep, maar hij moet het zelf weten. Er is alleen wel een groot verschil tussen relic en vintage reissue.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Printable View
Mij maakt het ook niet uit. Ik vind het wel nep, maar hij moet het zelf weten. Er is alleen wel een groot verschil tussen relic en vintage reissue.Citaat:
Die slagplaat ziet er goed uit! Je moet van relic houden, en ik hou ervan. Ligt wel echt aan de gitaar...
Ben ik het mee eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
ik ook, dat is ook wat ik ook zei..Citaat:
maar verder: zelf weten joh, als je het mooi vindt, ga vooral lekker door
ik heb zelf ook een Squier van me 'gerelict'
niks extreems, geen verroestte parts en geschuurde halsen, maar enkel wat randjes kapotgeslagen, voor de fun (ik gebruik dat ding toch nooooooit meer)
Hoezo loop ik te zeuren man?Citaat:
relax dude!
Jij maakt je er druk over want jij bent degene die begint met te zeiken sorry hoor.
En zoals Hector zegt: moet toch iedereen voor zichzelf weten.
Had me voorgenomen om dit topic te vermijden, maar..., wat zijn het toch lelijke gitaren zeg die strats, iedere keer opnieuw wanneer ik ze zie. :o
Okee.. Ik vind het gewoon een beetje stom dat gebash op relic..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman
Mijn Fender strat made in U.S.A (California)
http://img108.imageshack.us/img108/8317/spa0296sp9.jpg
http://img70.imageshack.us/img70/3651/spa0297dr2.jpg
Colin
Iedereen heeft daar een eigen mening over.Citaat:
Is ook je goed recht, maar ik vind het best realistisch gedaan door G.G. maar soms zie je inderdaad echt van dat overdreven gerelic.
Dat is juist het leuke van een relic. Iedreen heeft er een zeer uitgesproken mening over. Als het goed gebeurd vind ik het erg mooi. Heb wel ontdekt dat het reliccen niet gewoon een body achter de auto hangen is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman
Het is echt veel lastiger dan het lijkt.
Gelukkig hoor ik tot nu toe (zelfs van de grootste tegenstanders) dat het in ieder geval wel echt oud lijkt