............en een LP 177!!!!!!!!!!!!!
Printable View
............en een LP 177!!!!!!!!!!!!!
wil je brandhout, koop dan asnog 2dehands..... dus als ik dat wil koop ik me wel een plank van 20euro ofzo....
idee. Jullie krijgen allemaal een mooi nieuw gephotoshoped plaatje van mij van een hele hoop brandende gitaren en ik krijg van jullie die 20 euro per persoon. :D
waar ik ziek van word is eerst drie paginas keiper/legend/wehkamp gitaren op marktplaats moeten doorworstelen voordat er weer een echte gitaar wordt aangeboden. Lijkt wel alsof half nederland containers chinagitaren via marktplaats probeert om te zetten.
+5234234 Ik wordt er nu ook zo ziek van echt. Ik kijk de laatste tijd ook gewoon veel minder vaak op marktplaats en speurders, alleen om die reden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
Ja, maar áls je een goede Wehkamp gitaar hebt dan kan hij in de buurt komen van een Fender Mexicaan :dance:
Ik sprak iemand die zelfs de vergelijking aandurfde met een Fender USA van 1954. :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders_Destium
+1Citaat:
het irritantste vind ik nog als ik op 'Fender' of 'Gibson' zoek, dat de helft van de resultaten nieteens fenders of gibsons zijn.
ja, fender squiers en gibson epiphones en fender model richwood blablabla
idd ik word ook ziek van dat gespam. op kapaza is er zo'n idioot die probeert richwood gitaren te slijten á 250 euro terwijl ze in de winkels voor 160 euro liggen.Citaat:
idd ik word ook ziek van dat gespam. op kapaza is er zo'n idioot die probeert richwood gitaren te slijten á 250 euro terwijl ze in de winkels voor 160 euro liggen.Citaat: