Wow, indrukwekkend!
Die Strymon is ook een vet pedaal.
Geen Fuzz?
Printable View
Wow, indrukwekkend!
Die Strymon is ook een vet pedaal.
Geen Fuzz?
Ik neem voor het gemak maar even aan dat deze gitaar al behoorlijk gehavend was toen je 'm kocht, maar wat mij aan deze foto enorm opvalt is de rand aan de onderzijde van het klankgat. Het hout is daar letterlijk voor een stukkie verdwenen! Wat doe je ermee? Vreet je het ding op of zo? Of mep je het hout daar bij iedere brute aanslag stukje bij beetje weg?
Wonderlijk!
Maar inderdaad zeg, wat een heerlijke gitaar om naar te kijken (en waarschijnlijk ook om op te spelen). Voor dit soort gevallen is de term 'mojo' uitgevonden. En deze gitaar heeft daar bakken van. Prachtig! :)
hi dries, wat jaar is de strat?
Inderdaad, zit heel veel verschil in!
Jullie hebben een Nederland een wonder dokter zitten => Dr No.
Zijn KaFuzz vind ik persoonlijk echt super!
http://drno-effects.com/website/wp-c...fuzz-large.png
oh ja hoor, ik kan rustig een van de gitaren pakken en daar een hele set op spelen, ongeacht de stijl die ik wil. Maar ik heb liever deze gitaren dan kunst langs de muur. En: ik gebruik geen pedalen. helemaal niks. Vind er helemaal niks aan.
Verder: klopt. Ik ben een enorme wijn-fanaat. hoe langer het duurt en hoe ouder ik word, hoe meer ik terugzak naar de leukere cru's uit Frankrijk en ik mijn heil zoek in Nieuw-Zeelandse wijnen. de rest interesseert me zo weinig! :P
Ach, alles is goed weg te spoelen met een Hertog Jan zullen we maar zeggen.