Leuk boardje man, I dig it!
Printable View
Die pedaal werkt inderdaad alleen op 24V.
Tnx! Ben er zelf ook wel content mee. Hou echt van de Pedaltrain Jr, maar toch is het wel jammer dat m'n wah er niet op staat. Geneuzel met apart aansluiten..blegh.
gewoon korten in het aantal pedaaltjes en de wah erbij plempen. Doe het zelf ook en zo houd je ook een "limiet" aan het aantal pedaaltjes wat je kan hebben. Is ook zeker nodig bij mij :p
Small Stone, Dirty Little Secret, iets stevigs erbij voor leads, een Tone Press, een DMM.... ik kan het erop!
Niels, hoe bevalt die DLS? Heb je ervaring met de BoR? Kun je hem daarmee vergelijken?
Ik heet dan wel geen Niels, maar het zijn 2 totaal verschillende pedaaltjes.
Ik vond de BoR wel goed, de DLS eigenlijk gewoon slecht.
Meningen verschilen en ik denk dat Niels met me mee kan praten. Ik heb aardig wat ODtjes gehad maar de DLS is de enige die al 2 jaar bij me is gebleven. Prachtig ding (vooral op 18V - voor mij). Responsive, open, toch gefocussed voor leads, strak, romig, eigenlijk van alles. Ik heb de BoR vaker gehad, maar dat vind ik een beetje een plat pedaal, van wat ik ervan heb gehoord. De DLS is dus, ècht niet slecht, overigens.
Ik denk dat het zeer afhankelijk is van de versterker. In de tijd dat ik de Fulltone OCD had speelde ik ook vaak op andere versterkers en daardoor heb ik 'm heel breed kunnen testen. Daardoor weet ik dat dat pedaal op zeer veel verschillende amps rpima kan klinken. De enige amp waar -ie minder op klonk was helaas mijn vaste amp. Tijd voor een ander pedaal dus en dat werd de DLS :D Over dat pedaal was ik zó ondersteboven (vooral op 18V) dat ik spontaan een forumlid belde om mijn bevindingen te delen. Nog nooit vertoond!
Daarna heb ik echter nooit meer gewisseld van amp en ik zit nooit meer in andere oefenruimtes dus ik heb geen idee hoe beroerd de DLS klinkt op Marshalls of Mesa's, maar ik kan gerust zeggen dat dit het beste drivepedaal is dat ik ooit heb gebruikt. Zowel in de zin van klank, mate van oversturing, dynamiek in volume, dynamiek in oversturing...eigenlijk alles dus.
Ja, hoe pedalen uiteindelijk klinken is natuurlijk erg afhankelijk van gitaar / versterker / speakers, etc...
Maar ondertussen heeft Nielsje wel een erg prettig boardje ;)