verkeerde brug, , vorm van de headstock komt niet helemaal juist over+ "made in the usa" staat er schots en echeef op)
headstock heeft wel de aangelijmde oortjes en dat heb ik bij een fake niet eerder gezien
Printable View
De foto's zijn niet al te scherp, ..
-verkeerde brug? Ik kan dat zo niet zien.
-Vorm van de headstock? Zie zo niet direct een afwijking maar komt wellicht door de hoek waaronder de foto is genomen?
-"made in usa scheef" ik kan het niet eens lezen.
Wat ik dan weer wel erg verdacht vind:
-De gouden tekst "Les Paul model" is te licht van kleur en ligt te veel "op" de zwarte lak.
-De dubbele tekst op de trusrodcover. Meestal staat hier enkel "Standard". "Les Paul en Standard" samen op de trusrodcover... ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen enkel bij foto's van duidelijke fakes of vermoedens hiervan.
-Kan ook aan de foto liggen, maar het lijkt dat de bodybinding creme van kleur is en de halsbinding kraakwit.. Gibson zou daar toch één kleur voor nemen denk ik.
kortom. Ook ik ben niet 100% overtuigd van echtheid. (maar ik ben heeeeel makkelijk om te tuin te leiden hahaha)
Het lijkt alsof de M van "made in U.S.A" een stukje onder/achter de tuner zit? of is dat gewoon gezichtsbedrog?
Ik omschrijf alleen maar wat ik meen te zien...
Door de hoek van de foto kan ik niet precies de vorm beoordelen.
Wel duidelijk zie ik dat bij mijn LP de gouden letters dunner zijn en dat er veel meer diepte-effect is door de blanke lak die erover ligt. Hier zie ik dat gewoon niet. De tekst is dikker, geler van kleur en lijkt niet "in" de lak te zitten. Het is misschien lastig te omschrijven wat ik precies bedoel..
Ik snap wel wat je bedoeld, maar door de kwaliteit van de foto's, is het idd niet goed te beoordelen. maar ik heb toch mijn twijfels bij het "made in U.S.A"
Dat is zonder twijfel een neppert
Ik zeg ook een neppert,
serie nummer is uit 2010 de meneer zegt uit 2012.
plus die sticker op de achterklep, ik heb ook de indruk dat er geen lak in het serie nummer zit
Het trussrod plaatje veels te dicht op de topkam
Harstikke FAKE kutrommel kachel in.
OK. Ik wil wel met hem ruilen voor een nep Fender.;)