Ja, dat is waarschijnlijk mijn oude Musket V2 die je van mij hebt overgekocht. ;)
Printable View
Dat klinkt wel als een clevere mod op de TS808, en ik ben er sowieso wel een voor hoe meer knopjes hoe beter ;) Heb zelf een fuzz face clone uit weten te breiden tot 4 pots en 4 miniswitches, oeps :soinnocent:
Die looper/switcher is een handige oplossing om dit geval tapdansen te voorkomen, goed bedacht!
Dat je een Ampeg V4 hebt is trouwens ook helemaal tha bomb. Heb zelf ooit op het punt gestaan een VT22 te kopen, maar die combo's zijn zo zwaar dat het niet meer grappig is.. Dan maar ooit een keer zoeken naar een head.
Zelfbouw Big Muff is waarschijnlijk wat duurder dan een bestaande modden, maar wel een goed idee. Heb er zelf eentje die ik gemod heb, maar die printplaat is zo zwak dat de eilandjes al bijna loslaten als je er naar kijkt. Hij ziet er ook echt niet meer uit vanbinnen, maar het werkt :D
@Wouter: je boardje is aardig doorgeëvolueerd van wat ik me zo weet te herinneren. Ziet er goed uit, is wel ongeveer iets waar ik ook wel mee uit de voeten zou kunnen.
De Ampeg V4 is awesome idd :). Op mijn Marshall JCM800 1959 na wil ik eigenlijk alleen nog Ampeg amps hebben ;). Ik heb nu al een V4, SVT CL en een VL1002 iig. Ik heb nog een London city Reverb hundred die ik eigenlijk wel wil ruilen voor een VT-22.
Ik heb nu hier al 3 zelfbouw big muffs liggen, maar 2 zonder adapter aansluiting (en geen zin om er een in te bouwen) en een Triangle version met Mids mod, maar die vind ik niet echt fantastisch klinken, dus ik bouw er gewoon nog eentje hehehe ..
Meer foto's!!! :P
Ik ben verslaafd aan pedalboards kijken xd
mijn pedalboard is ook klaar.
Het laatste pedaaltje is per post onderweg, zodra die binnen is komt er weer een mooie foto bij :P
Ik heb een vraagje voor de VoodooLab Pedal Power gebruikers. De pedal power heeft 8 uitgangen. Kan je op 1 uitgang ook een daisy chain plaatsen om dus op 1 uitgang 2 of 3 pedalen van stroom te voorzien?
Met andere woorden: Ik heb 11 pedalen die ik nu van stroom voorzie via 2 Visual Sound One Spots. Dit werkt niet optimaal en ik hoor gewoon veel goede dingen over de VoodooLab Pedal Power. Kan ik met de Pedal Power 11 pedalen van stroom voorzien??
Alvast bedankt voor de hulp!
dat is geen probleem, gaat gemakkelijk :) er staat meen ik 100mA op iedere uitgang (op 5 & 6 na) en zolang je daisy chain met pedalen onder de 100mA zit is alles ok.
Mooi dan ga ik op zoek naar een Pedal Power 2! :)
Ik ben dus hard bezig met mn pedalboard en hij is eigenlijk (op de voeding en juiste kabeltjes na) wel compleet..
http://a.imageshack.us/img830/5672/pedals003.th.jpg
Volgorde is like this:
gitaar -> tuner -> volumepedaal -> wah -> micro amp -> POG (hier splitst het signaal naar 2 verschillende versterkers)
Effect out -> Ibanez SD-9 -> Vox v810 -> T-rex Tremster -> Carbon Copy
Dry out -> Fatboost -> Fuzz -> Chorus -> Memory Man Deluxe
erg toffe set! Waarom splits je de signalen en gebruik je geen ab/Y box? En naar welke amps gaat het signaal?
Hey een ernie ball wah!
mag ik vragen hoe hij klinkt?
Ik ben hier namelijk een beetje op aan het gassen :soinnocent: