Kan iemand mij vertellen wat er net meer staat op die digipack uitgave? :)
Printable View
Kan iemand mij vertellen wat er net meer staat op die digipack uitgave? :)
Ik vind het niet zo fijn luisteralbum. Zodra Kirk begint te friedelen heb ik de neiging het nummer door te zetten. Sterker nog, dat doe ik dan ook. Enige nummers waar ik het bij mee vind vallen zijn The Day That Never Comes en The Unforgiven III.
Echt zonde, hadden ze maar iemand die niet iedere solo hetzelfde speelde. :(
Hetfield moet gewoon weer flink gaan zuipen zoals tie tijdens de 1e 3 albums deed.....
Daarna is het gewoon nooit meer goed gekomen.
Ik mis Cliff Burton nog steeds...
Metallica is in de loop v.d. tijd een soort paradox geworden.
In het begin waren ze rauw, hard en aggressief en vooral revolutionair en anti commercieel. Moet je kijken wat ze in de 90's en daarna gedaan hebben!
Een groot commercieel instituut is het, meer niet.
Stiekum blijf ik een Metallica liefhebber en hoop ik op een wonder.
Heb nog niks van het nieuwe album gehoord overigens behalve de schreeuwerige 3 FM reclame.... over commercieel gesproken. :vingerindehals:
Hetfield heeft gedurende de eerste 8,5 albums gezopen hoor :sssh:
Trouwens, mensen die de cd gehoord hebben (geen mp3's dus) vinden jullie die drums nu storend of niet? Mij valt het op dat ik bv. de drum in My Apocalypse op de site van Metallica storend vond maar op de cd heb ik dit niet.
Wat mij dan wel weer opvalt is dat de zang wat stil lijkt te staan op de cd. Ligt dit aan mij of vinden nog mensen dat?
Ik ben het album nog niet gaan kopen, maar heb voorlopig een FLAC versie, dus lossless, en daarop klinkt alles een pak beter als op mp3. De drums heb ik mij enkel op het begin wat aan geërgerd, maar na een tijd lette ik er niet meer op, en nu vind ik het OK. De zang is in orde naar mijn mening. Geweldig album, moet het binnenkort echt wel eens gaan kopen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Ik ben fan van het eerste uur, maar nu ben ik ze goed beu hoor. Pfff, ze hebben de eerste platen in een mixer gepropt, alle stukjes aan elkaar gelijmd en voila.......iets 'nieuws"
Ik vind het zwaar tegenvallen.
Tijd om te stoppen heren!!
Blasphemy!!! :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Nee maar serieus, de heren kunnen het live nog. Ik ben het niet met je stelling eens, maar ik begrijp wat je bedoelt
Gisteren ook maar tijdens middagpauze op school mijn Limited Edition gaan halen, nog een hele halve dag moeten wachten om te kunnen luisteren, maar wow, wat een lekker schijfje!
Ik heb mezelf trouwens echt 10 dagen kunnen bedwingen om hem niet te downloaden, en dat drijft de spanning toch wel wat op :D
Veeeel varieteit en het klinkt weer zoals hun oudere nummers!
Mijn top 3 momenteel (gaat net als bij hendrix2 nog serieus veranderen :) )
1. The Day that never comes
2. The End of the line
3. Cyanide
Zo, inmiddels twee keer geluisterd en ook de tweede keer was het vanaf nummertje vier (The Day That Never Comes) een ware beproeving.
Nee, nummertjes 1 - 3 halen het wel tot m'n iPod, de rest kan een stoffig bestaan in de krochten van m'n platenkast tegemoet zien.
als jij nou ff stopt met het bashen van metallica omdat ze zogenaamd al het oude ''opnieuw hebben uitgebracht'' terwijl al jullie metallica ''fans'' liepen te smeken om net zulke nummers als vroeger te horen........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
dan kijken we daarna wel even verder of de heren van metallica willen stoppen... :hippie: