ja maar er zijn toch ook foto's van vlakbij?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
Printable View
ja maar er zijn toch ook foto's van vlakbij?Citaat:
Ja en dan lijkt ie voor geen meter :D Ja de kleur misschien in de verte, maar die LP is zeg maar 785924x mooier dan een Std. Faded (mening)!
agreed™Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
vandaar dat ik ook de vraag stelde die ik niet durfde te stellen :seriousf:
ik zag afgelopen vrijdag ook een gitaar waarvan ik uit de verte dacht dat het een faded zou kunnen zijn..
maar dat was een 54 converted naar 59 *kwijl*
@ bass en Bart: Het blijft een mooie gitaar hoor.. Niks slechts over zo'n beauty. Echter als je in de kroeg staat tijdens een optreden ziet niemand het verschil met een faded behalve de kapjes. En dan vind ik het knap dat je die gitaar zoveel meer uber-super-geweldig veel mooier vindt dan een faded. Maargoed.. Meningen verschillen en zo hoort het. Ik persoonlijk vind ruim 750,- extra voor een paar scheurtjes iets teveel van t goede.
Grt Roy!
ik vind zowiezo het hele relic gedoe een heel sneu verhaal.Citaat:
Ik denk ook altijd vanuit een ander oogpunt:
Stel je eens voor dat je zelf die gitaar mag omhangen/bespelen. Jij weet wat voor een waarde dat ding voor jou heeft. JIJ krijgt een speciaal gevoel bij een gitaar. En als dat gevoel bij die ene gitaar nou NOG beter is dan bij een faded?
Tenminste, IK stel me zoiets altijd voor, hoe het zou zijn om zo'n gitaar te bezitten. :)
Naais man :)
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar wel inderdaad als je er ruimschoots extra-dubbel-extra voor betaald. Soms kan het wel mooi zijn vind ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik heb trouwens afgelopen weekend even een '76-er custom bekeken in cherry sunburt met zwarte knoppen en slagplaat. Maar jezus... Wat een kutplank was dat. EXTREEM zwaar (ik gokte zo ruim 5 kilo en dat is denk ik vrij nauwkeurig) en veel te agressief in klank. En ook nog een doodsaaie plain top, echt niks aan. Tis dat het een originele 1976 LP was, maar anders was ik niet eens blijven staan om hem ff vast te houden.
Is de jouwe ook zo extreem zwaar bass?
En nog een vraagje he. Dat je die snaren erop zet als t ware een wrap around brug, geeft dat nou veel verschil?
Laters, Roy!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
Tja, je moet de gitaar kopen die voor jou het mooiste is natuurlijk. Dan moet je vooral die classic nemen, tuurlijk. Maar, is duurder dan ook specialer voor jou?? Of denk je zo niet?
Want ik koop mn gitaren op klank namelijk... Ik neem er een stuk of wat uit t rek welke ik mooi vind en kies dan de best-klinkende eruit. En vaak is dat nog niet eens de duurste ook. Soms ook wel btw...
Roy.